eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCoś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace (jedynka) › Re: Coś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace (jedynka)
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Coś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace
    (jedynka)
    Date: Sat, 13 Apr 2013 19:50:38 +0200

    On 2013-04-13 14:02, Przemek wrote:
    > Witam, szukam programu a'la Pc suite które pozowli mi na wykonanie pełnej kopii
    smsów oraz aplikacji, i najlepiej wydruk smsów. Telefon samsung galaxy ace (jedynka)
    > Niestety program Samsung New PC Studio nie pozwala na kopie smsów ani tez samsung
    Kies (nie interesuja mnie kobyly dla wielu roznych telefonów - płatne bo to do użytku
    jednorazowego) .
    > Samsung new pc studio laczy mi telefon w trybie pamieci masowej, nie moge tego
    zmienic, a w telefonie nie mam opcji jak w nokii polacz w trybie pc suite , zreszta
    nawet karty pamieci w nim obecnie nie mam. odrazu wlacza sie tryb debugowanie USB
    wlaczone.

    > pozdrawiam
    > P.

    Carbon podobno jest cud miod, ne testowalem jednak:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ko
    ushikdutta.backup&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEuYmFja3VwIl0.