eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCoś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace (jedynka) › Re: Coś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace (jedynka)
  • Data: 2013-04-14 03:34:41
    Temat: Re: Coś a'la PC Suite do kopii pełnej (smsy, aplikacje) Samsung Galaxy Ace (jedynka)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Fakt, nie doczytałem.

    Aczkolwiek właśnie KIES mógłby być tym panaceum, wszak - jak wynika z
    instrukcji - jest to domyślny tryb pracy tego telefonu (w połączenie z NPC
    w trybie pamięci masowej jakoś ciężko mi uwierzyć). Tyle, że KIES
    zachowuje się różnie w zależności od tego, z czym się połączy. Np.
    współpracując z Wave 723 (Bada 1.1), nie ma opcji zarchiwizowania SMS-ów,
    która AFAIR pojawia się po podłączeniu Wave Y (Bada 2.0). Być może
    wątkopodawca z powodu niemania tej opcji szuka czegoś innego. Dobrym
    programem do macania Androidów jest MyPhoneExplorer, ale jak się dogada z
    tym Ace - nie wiadomo, z pewnością jednak nie w trybie pamięci masowej.

    JoteR