eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorsa C 1.0 - falowanie obrotów - jakby jeden gar nie palił...Re: Corsa C 1.0 - falowanie obrotów - jakby jeden gar nie palił...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56d33f26$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <56d33f26$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Corsa C 1.0 - falowanie obrotów - jakby jeden gar nie palił...
    Date: Sun, 28 Feb 2016 20:32:08 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 40
    Message-ID: <56d34b4f$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.85.206
    X-Trace: 1456687951 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.7.85.206:57715
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577609
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:56d33f26$0$22834$65785112@news.neostrada.pl...
    > No właśnie - co to może być Corsa C 1.0 - falowanie obrotów - jakby
    > jeden gar nie palił, ale czasami się uspokaja i wszystko jest OK -
    > tutaj filmiki:
    >
    >
    > http://1drv.ms/214b4st
    >
    > http://1drv.ms/1QlN7LI
    >
    > Jakaś idea - co to może być i ile będzie kosztowała naprawa?

    Taki objaw może świadczyć o różnych usterkach, ale najprostsza
    diagnoza - brak iskry lub problem z paliwem w tym cylindrze. W skrajnym
    przypadku - walnięta uszczelka, ale wtedy ubywałoby płynu chłodzącego.
    Zainteresowałbym się (i w takiej kolejności):
    - sprawdzeniem/wymianą świec
    - kablami/cewkami wysokiego napięcia
    - wymianą filtra powietrza;
    - sprawdzeniem/wymianą wtryskiwacza
    - wymianą filtra paliwa;
    - wyczyszczeniem przepustnicy;

    Poza wtryskiwaczami (bo tu do sprawdzenia trzeba mieć przyrząd, a
    właściwie maszynę), jeśli nie masz dwóch lewych rąk, to wszystkie te
    czynności ogarniesz samodzielnie, koszty każdej wymiany to kilkadziesiąt
    złotych. Klucz do świec ok. 20PLN, najbardziej upierdliwy może być filtr
    paliwa (ze względu na lokalizację, tj. nie wiem gdzie jest w corsie, ale
    może być trudno dostępny - bez podnośnika, albo bez demontażu tylnego
    siedzenia może się nie dać wymienić, czasem też ciężko jest zdjąć węże z
    króćców). No i ew. wszystkie zapieczone elementy - np.świece. Jeśli ręce
    masz "lewe", to mechanik ogarnie to wszystko bez problemu, nie powinno
    być bardzo drogo. Ceny części sprawdź sobie na allegro, albo np.na
    stronie iparts.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: