  • 41. Data: 2022-10-06 19:12:20
    Temat: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich ratować"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 08:12, Cavallino pisze:

    > Dlatego albo trzeba im zabrać przejścia, albo prawo do wchodzenia na nie
    > bez patrzenia.

    Przejścia są dla pieszych mniej więcej tak samo jak zagroda jest dla
    baranów - żeby się po drodze nie szwędali samopas. Ilość przejść wynika
    z przepisu o 100 metrów do przejścia - robi się je tak często, żeby
    piesi nie mieli okazji z tego przepisu skorzystać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2022-10-06 19:21:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 10:03, Janusz pisze:

    > Przestań pierdolić od rzeczy, niech dadzą światła wtedy ruch pieszych
    > się uporządkuje, be teraz lezą bez końca, jeden ledwo zejdzie już
    > następny wchodzi, wystarczą takie dwa przejścia niedaleko siebie i
    > zamiast przejechać w minute jedziesz 5 a nawet 10 minut na kilkuset
    > metrach.

    Zabawne jest to, że jak wcześniej w takiej sytuacji byli piesi to
    kierownicy uważali to za dobre i chwalebne;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2022-10-06 20:58:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-06 o 14:43, JDX pisze:
    > że większość suwerena zagłosowała na PiS
    Właśnie o to chodzi że większość nie głosowała, to tylko większość z
    głosujących wybrała PiS. Niestety większość miała w dupie głosowanie i
    teraz przez nich wszyscy dostajemy po dupie.

    --
    Janusz

  • 44. Data: 2022-10-06 21:07:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-06 o 17:13, Akarm pisze:
    > Małe przypomnienie dotychczasowych restrykcji nałożonych na
    > korzystających z przejść dla pieszych:
    > Art. 14. Zabrania się:
    Nam tego nie trzeba przypominać bo to doskonale znamy, cóż z tego skoro
    piesi mają to głęboko w odwłoku a wielu nawet nie wie że takie coś
    istnieje, za to doskonale wiedzą że mają pierwszeństwo i idąc na
    przejście pchają się pod same kółka bo przecież pierwszeństwo!!!,
    konsekwencją tego jest przejazd przez takie miejsca z max 10-20km/h co
    'doskonale' wpływa na płynność ruchu w mieście i na korki.

    --
    Janusz

  • 45. Data: 2022-10-06 22:08:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-06-października-2022 o 20:58, Janusz pisze:
    > Właśnie o to chodzi że większość nie głosowała, to tylko większość z
    > głosujących wybrała PiS. Niestety większość miała w dupie głosowanie i
    > teraz przez nich wszyscy dostajemy po dupie.

    Te Janusz... A jaką masz pewność że ci co nie głosowali reprezentują
    inne procenty niż ci co poszli?

    Ty rozumiesz zasady TFFFUUUUUdemokracji?

  • 46. Data: 2022-10-06 22:08:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.10.2022 o 20:58, Janusz pisze:
    > Właśnie o to chodzi że większość nie głosowała, to tylko większość z
    > głosujących wybrała PiS. Niestety większość miała w dupie głosowanie i
    > teraz przez nich wszyscy dostajemy po dupie.

    Wręcz przeciwnie. Biorąc udział w tych głosowaniach godzisz się z tym,
    że może wygrać ktoś na kogo głosowali inni.

  • 47. Data: 2022-10-07 02:05:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.10.2022 o 17:13, Akarm pisze:

    > Czego nie rozumiesz z zapisów prawa o ruchu drogowym, dotyczących pieszych?
    > Przecież ostatnio w artykule 14 został nawet dołożony punkt 8, dość dużo
    > się o nim mówiło przez ostatni rok. Co jeszcze powinno być dodane?

    Piesi którzy nie mają prawa jazdy czy chociażby karty rowerowej nie mają
    pojęcia o istnieniu artykułu 14-tego a co dopiero o dołożonych punktach.

  • 48. Data: 2022-10-07 02:09:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.10.2022 o 06:47, JDX pisze:

    > A na czym polega to nieprzystosowanie wschodnich dróg? Że jak się pieszy
    > zbliża do przejścia, to np. jakieś zapory powinny się podnosić w poprzek
    > jezdni? :-D

    No popatrz, a jak się samochód zbliża to przejazdu kolejowego to zapory
    niekiedy się opuszczają w poprzek jezdni. Ciekawe dlaczego?

  • 49. Data: 2022-10-07 02:50:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 06.10.2022 19:01, _Master_ wrote:

    > Ta polityka jest inna ale w dzisiejszych czasach (nawet przed wojną i
    > pandemią)
    Nie rozumiem co oznacza powyższe zdanie. W każdym razie polityka PiS
    jest niezmienna: należy rozdać trochę pieniędzy - niech ciemny lud to
    kupi i na nas głosuje. :-) BTW. Wielki Wódz parę dni temu ogłosił, że
    możemy mieć w Polsce recesję. Ale jakoś nie przeszkodziło mu to, aby
    ogłosić, że czternastki mają być na stałe. :-)

    > Jak ładnie dzisiaj chyba Bugaj powiedział: ekonomia to nie jest nauka
    > ścisła. To bardziej sztuka ogarniania myśli społeczeństwa ;-)
    Tak, socjaliści (czyli m.in. Bugaj i PiS) ile pieniędzy w budżecie by
    nie mieli, to i tak prędzej czy później doprowadzą państwo ruiny.
    Wenezuela jest dobrym przykładem na czasie. Miejmy nadzieję, że nie
    spotka to (ponownie) Polski.

  • 50. Data: 2022-10-07 10:00:53

    Thu, 6 Oct 2022 11:34:39 +0200, w <633ea12f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Na tym że tu na wschodzie ludzie nie są jeszcze tak ogłupieni
    > ideologicznie i potrafią myśleć.

    Ostatnio jechałem z 2 kierowcami ze wschodu. Więc wątpię.