  • 51. Data: 2022-10-07 10:01:36
    Temat: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich ratować"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Oct 2022 13:56:20 +0200, w <633ec265$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Stek przesądów i memów internetowych.
    > Tym żyjesz?

    Raczej żyje doświadczeniem. Wschód powinien wywalczyć sobie niepodległość, bo
    niepodległość od rozumu już mają :P

  • 52. Data: 2022-10-07 10:02:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Oct 2022 14:00:26 +0200, w <633ec35b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To trzeba ten świat zmieniać i nie pozwalać na zawłaszczanie kolejnych
    > dziedzin życia przez lewackie sprzeczne z logiką i prowadzące do upadku
    > społeczeństwa ideologie.

    Cały wschód Polski jest lewacki ideologicznie, bo generalnie pasożytuje na
    reszcie społeczeństwa.

  • 53. Data: 2022-10-07 10:47:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-06 o 22:08, _Master_ pisze:

    > Te Janusz... A jaką masz pewność że ci co nie głosowali reprezentują
    > inne procenty niż ci co poszli?
    A skąd pewność że nie? zbadał ich ktoś? a poza tym wiesz co to jest
    'żelazny' elektorat?

    > Ty rozumiesz zasady TFFFUUUUUdemokracji?

    Oczywiście, a ty znasz?

    --
    Janusz

  • 54. Data: 2022-10-07 10:48:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-06 o 22:08, ii pisze:

    > Wręcz przeciwnie. Biorąc udział w tych głosowaniach godzisz się z tym,
    > że może wygrać ktoś na kogo głosowali inni.
    Nie biorąc udziału masz tak samo, i twoje godzenie się z tym czy nie nie
    ma dla nikogo znaczenia.

    --
    Janusz

  • 55. Data: 2022-10-07 13:46:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 10:47, Janusz pisze:

    > A skąd pewność że nie? zbadał ich ktoś? a poza tym wiesz co to jest
    > 'żelazny' elektorat?

    Zakute łby?

  • 56. Data: 2022-10-07 13:52:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 10:48, Janusz pisze:

    > Nie biorąc udziału masz tak samo, i twoje godzenie się z tym czy nie nie
    > ma dla nikogo znaczenia.

    Dla Ciebie a nie dla nikogo. Tyle ludzi nie chodzących na wybory nie
    może się mylić.

  • 57. Data: 2022-10-09 19:19:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-07 o 13:46, ii pisze:

    > Zakute łby?

    To też, i to że są dość ładnie policzalni bo karnie głosują na kogo
    trzeba. Więc jest duża szansa że w pozostałej masie wyborczej jest dość
    głosów żeby te 'zakute łby' nie wygrywały wyborów. Tylko ta masa musi
    ruszyć tyłki.

    --
    Janusz

  • 58. Data: 2022-10-09 19:22:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-07 o 13:52, ii pisze:

    > Dla Ciebie a nie dla nikogo. Tyle ludzi nie chodzących na wybory nie
    > może się mylić.

    Jasne, zostali przekupieni a teraz wielki płacz bo sie obudzili z ręką w
    nocniku, no faktycznie nie mylili się, podobnie świat się nie mylił z
    putkiem że to światły i nowoczesny przywódca, właśnie się budzą z ręką ...

    --
    Janusz

  • 59. Data: 2022-10-10 01:02:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-10-06 o 09:51, Janusz pisze:

    > O tym piszę, o kierowcach.

    > W moim mieście jest ich mało bo są jakieś tam uczelnie/filie ale na
    > obrzeżach i nieistotne ilościowo.
    > A pisałem o godzinach szczytu gdy ludzie kończą robotę czyli 14-17.

    Nie wiem. Nie znam się. Ale pokaż mi miejsce na błękitnej planecie, w
    którym nie ma korków w "godzinych sczytu", a powiem ci kim jesteś.

    Podpowiadam - są takie miejsca i to są miejsca, w których NIE MA
    SAMOCHODóW. Coraz mniej takich miejsc na tej ziemi, gdzie nie ma
    samochodów, bo starają się wtranżalać wszędzie, tam gdzie zapraszają i
    tam, gdzie nie zapraszają, ale jeżeli chciałbyś znaleźć miejsce bez
    korków, to szukaj gdzieś na oceanie itp.

  • 60. Data: 2022-10-10 01:22:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-10-06 o 08:25, Cavallino pisze:

    > Po 10 przejściach na kilometrze każdy złamie.

    Zlikwidujmy przejścia dla pieszych. Ale wtedy piesi będą musieli zamiast
    chodzić, to jeździć wszędzie samochodami i już nigdzie nie da się
    porządnie rozpędzić, bo wszędzie będą korki.