-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsr
eader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xl
ned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 6 Oct 2022 11:34:39 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.3.1
Subject: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
ratować"
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <s...@4...com>
<thjg8k$ej2$1$Janusz@news.chmurka.net>
<633e5dfe$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
From: _Master_ <M...@...pl>
In-Reply-To: <633e5dfe$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <633ea12f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.66.161.220
X-Trace: 1665048879 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 447 89.66.161.220:61818
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1872
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707484
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek-06-października-2022 o 06:47, JDX pisze:
> A na czym polega to nieprzystosowanie wschodnich dróg? Że jak się pieszy
> zbliża do przejścia, to np. jakieś zapory powinny się podnosić w poprzek
> jezdni? ?
Na tym że tu na wschodzie ludzie nie są jeszcze tak ogłupieni
ideologicznie i potrafią myśleć.
Sumarycznie i w dłuższym czasie dla społeczeństwa lepiej żeby pieszy
miał ustępować samochodowi.
Logika, fizyka, kasa i ilość trumien na to wskazują.
Jak wydasz dekret że palec ma być chroniony przed młotkiem to niewiele
to zmieni dla zdrowia tego palca ;-)
Gdyby natura chciała to samochody by się od pieszych odbijały jak od
drzew ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.22 13:09 JDX
- 06.10.22 13:51 ii
- 06.10.22 13:51 JDX
- 06.10.22 13:56 _Master_
- 06.10.22 13:58 _Master_
- 06.10.22 14:00 _Master_
- 06.10.22 14:39 J.F
- 06.10.22 14:43 JDX
- 06.10.22 14:51 JDX
- 06.10.22 14:56 Tomasz
- 06.10.22 17:12 ii
- 06.10.22 17:13 Akarm
- 06.10.22 17:20 Akarm
- 06.10.22 19:01 _Master_
- 06.10.22 19:12 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=