    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Date: Tue, 15 Nov 2011 09:15:19 +0100

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:1553467345.20111112010845@pik-net.pl...

    > Taż piszę, że zacząco podniósł cenę samochodu...

    No a ja pije do tego, ze, jak pisal Twoj przedpisca, a ja tez czesto widuje,
    czesto brakuje zestawow w brykach znacznie drozszych...

    > No i co? Bardzo byłeś zadowolony, jak musiałeś wyprouć z samochodu ten
    > zestaw?

    Nie wypruwalem. Sprzedalem z samochodem, a w nastepnym - zestaw po BT :-)

    > Bla, bla, bla - żeby zamontować nowy zestaw z takimi mozliwościami,
    > znów muszę pruć pół samochodu - obecnie robocizna podwoiłaby wartość
    > samochodu.

    Nie przesadzajmy z tymi kosztami.

    > Ano właśnie. A nowy telefon wymaga ładowania ciągle.

    Wcale nie. Moje obecne telefony wymagaja ladowania raz na tydzien.
    I mimo, ze sa kompletnie innych producentow (Nokia i Blackberry), to maja
    zunifikowane gniazda ladowarki...

    > I na dokładkę już
    > złącza anteny nie uświadczysz. A w trasie by się przydało.

    Nie pamietam, kiedy w trasie mi telefon stracil zasieg...

    > Ani mi się śni pakować po raz kolejny kasę na zestaw głośnomówiący.

    No popatrz. A ja sobie nie wyobrazam, zebym w nastepnym aucie nie mial
    zestawu...

    --
    Axel