  • Data: 2011-09-23 11:24:56
    Temat: Re: Cooler na S1156 - jaki?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" wrote:
    > Mam Mugena 2 Rev. B na płycie DFI LanParty P45-T2RS i obsadzone wszystkie
    > sloty pamięci. Fakt, że moduły standardowej wysokości, bez żadnych
    > radiatorów itp.

    Moje mają radiatory, które mogłyby służyć jako grzebień. ;-)

    > Zawsze też możesz przełożyć wentylator tak, żeby dmuchał od dołu w stronę
    > zasilacza.

    Nie mogę. Kilka centymetrów nad płytą główną jest... góra obudowy. Zasilacz
    jest na dole. :-) Nie chcę też robić wyciągu w górnym panelu ze względów
    akustycznych. Cooler procesora musi dmuchać F -> R i tyle. I nie kolidować
    z pamięciami oczywiście.

    Z drugiej strony obawiam się tych minimalnych obrotów w Thermalright
    Macho, producent podaje 900, w testach podają, że schodzi do 600...
    No i to straszna krowa jest. :S Mniejszy, fajniejszy Thermalright Archon
    niestety nie mieści się w budżecie...

    Co ciekawe, w testach też twierdzą, że Mugen 2 był lepszy niż 3. O_O

    Pozdrawiam
    .Peeter