  • Data: 2010-12-21 00:07:50
    Temat: Re: Compact do 300 zł- prośba o poradę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p 47 wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > 1.Czy tym aparatem chcesz robic zdjecia, czy go sobie na półce
    > postawic i oglądać?;-)

    Nie ja, nie ja
    > 2.A495 ma b.dobrą relacje cena/jakośc zdjęć. Ma tez braki, MZ
    > zrozumiałe w kontekście ceny, a mianowicie:
    > a. brak stabilizacji
    > b. nienajmniejsza minimalna ogniskowa

    ta stabilizacja jest dość ważna no i samsung akurat ją ma.
    A co to ta "minimalna ogniskowa" to nie mam pojęcia :)

    > 3. a 11-letniej córce na początek dałbym własnie ten leżacy, jak
    > piszesz, Canon A75, który jej MZ całkowicie powinien wystarczyc (tj.
    > do robienia zdjęć, bo do szpanowania to pewno już nie...)

    no właśnie, zdjęcia ten A75 robił pikne, tylko ten wygląd niestety już nie
    taki.
    Wiesz, nigdy nie chciałem, żeby moje dzieci wyróżniały się na plus.
    Zależało (i zależy) mi tylko, żeby się nie wyróżniały na minus.
    Inaczej stado je rozszarpie.