  • 71. Data: 2011-03-17 18:19:43
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:ilr7ig$hta$1@news.onet.pl...
    > Masz rację. To co napisała gazeta, to jedno, a jakie będzie prawo, to
    > drugie. Ale w świetle ostatnich - i nie tylko - działań legislacyjnych
    > rządu
    > (ustawa zakazująca hazardu w internecie, próba przeforsowania rejestru
    > stron
    > niedozwolonych, czy ustawa medialna), można niestety sądzić, że na
    > zakazach
    > się skończy.

    mimo wszystko chciałbym (wolałbym) być optymistą... w koncu inaczej po kiego
    grzyba w ogole życ, zwlaszcza, ze w 2012r będzie koniec swiata ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 72. Data: 2011-03-17 18:55:55
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    > 6. Znajomy kupil samochod (tylko 20 tys km!) ktory ja znalem jako auto
    > akwizytora jezdzace 24/godz na dobe. Zglaszamy podejrzenie przestepstwa i
    > okazuje sie ze firma leasingowa wyprzedala to auto z przebiegiem 500000km,
    > kupcem byl pan x ktory sprzedal auto mojemu znajomemu. W umowie maja 20 tys
    > km.
    Pierdolicie Hipolicie. Firma wypożyczająca samochody spzredaje je przy dużo
    niższych przebiegach. Typowe auta trzymają krotko i jak przekroczą 150 tysiecy
    to idą pod młotek. Chyba że to ciężarowa Scania byla. Wtedy zwracam honor.
    Żaden akwizytor nie jest w stanie robić przez dwa i poł roku po 1000
    kilometrów dziennie.

  • 73. Data: 2011-03-17 18:59:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 13:38, J.F. pisze:

    > A na schemacie masz np schemat licznika, czy tylko jego symbol, bez
    > rysowania co w srodku ?
    >
    > Niestety - pamieci nieulotne maja ograniczona liczbe zapisow, wiec to
    > brzmi rozsadnie. A dodatkowo moze byc druga pamiec w komputerze.
    >
    > J.

    Taaaaaaaaaaa i nikt nie wie gdzie ona jest, ani nie wie jak ją odczytać.

    Pozdrawiam !

  • 74. Data: 2011-03-17 19:13:52
    Temat: Re: Cofanie liczników b?dzie przest?pstwem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Mar 2011 20:39:19 +0100, w
    <4d8111e4$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jego czas na sprzedaż już upłynął, więc zostanie dla syna.

    Oh, wpakujesz syna do "jeżdżącego złoma"? To nieludzkie.

  • 75. Data: 2011-03-17 19:16:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Mar 2011 18:59:16 +0100, w <ilti5g$7k3$1@news.onet.pl>, Czarek Daniluk
    <c...@n...com> napisał(-a):

    > Taaaaaaaaaaa i nikt nie wie gdzie ona jest, ani nie wie jak ją odczytać.

    Dobra, to skoryguj mi hodometr w AR. Ile płacę?

  • 76. Data: 2011-03-17 19:24:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 19:16, r...@k...pl pisze:

    > Dobra, to skoryguj mi hodometr w AR. Ile płacę?

    Ja się tym nie zajmuję i nie zamierzam się zajmować.
    W elektronice jest dużo sposobów żeby się zabezpieczyć przed dostępem
    niepowołanych osób, sądzę że i na AR "specjaliści" znajdą sposób.

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jakbym umiał to zrobić to powiedziałbym Ci taką kasę za usługę - że
    czapka by Ci z głowy spadła ;P

  • 77. Data: 2011-03-17 20:03:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jego czas na sprzedaż już upłynął, więc zostanie dla syna.

    >Oh, wpakujesz syna do "jeżdżącego złoma"?

    Ja nie.
    Ale zapewne sam wejdzie.
    A do złomowatości zabraknie jeszcze kilku miesięcy.

  • 78. Data: 2011-03-17 20:32:29
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message

    > Pierdolicie Hipolicie. Firma wypożyczająca samochody spzredaje je przy
    > dużo
    > niższych przebiegach. Typowe auta trzymają krotko i jak przekroczą 150
    > tysiecy

    To byl przyklad. Wiec zmien sobie powyzsze na 150tys. jesli wolisz. To czy
    firma leasingowa sprzedaje z przebiegiem 500 czy 100 tys jest tutaj zupelnie
    nieistotne.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 79. Data: 2011-03-17 20:37:57
    Temat: Re: Cofanie liczników bedzie przestepstwem
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message

    > Ależ skąd. Od 20 z górą lat nie ma takiej potrzeby.

    No dobtrze, nie mieszkam w PL i moze czegos nie wiem ale naprawde moge sobie
    otworzyc komis bez pozwolenia na dzialanosc gospodarcza? Ciezko mi w to
    uwierzyc.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 80. Data: 2011-03-17 20:44:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message

    > No dobtrze, nie mieszkam w PL i moze czegos nie wiem ale naprawde moge
    > sobie otworzyc komis bez pozwolenia na dzialanosc gospodarcza?

    Nie ma czegoś takiego jak pozwolenie.
    Poza specjalnymi branżami w rodzaju wydobywania surowców.