-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!news.unit0.net!border1
.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Subject: Re: Cofanie liczników!
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r1skmv$g15$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<a...@g...com>
<r1uqr2$enc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e43cb7c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<r21ed1$vfc$1@news.icm.edu.pl> <1d185rswytyy0$.dlg@lort.hihi>
<r26re2$vl4$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <1nylzga93i4id$.dlg@lort.hihi>
<r28e3u$m3f$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e47e83b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<r291jb$ug8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e4810ea$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<r2950f$9l$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e48201e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<r299m1$2cb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
From: RadoslawF <r...@g...com>
Date: Sat, 15 Feb 2020 19:42:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r299m1$2cb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 200214-0, 2020-02-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 91
Message-ID: <5e483cd2$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
X-Trace: 1581792466 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 46.21.210.209:51310
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672067
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-02-15 o 18:27, m4rkiz pisze:
>>> bo sprowadzamy ponad milion używanych samochodów rocznie
>>
>> No i te auta mają sprawdzony stan licznika u diagnosty.
>> A ile miały w momencie odbioru z salonu nie ma znaczenia.
>
> hm?
>
> problem tkwi w tym że przebieg od momentu ostatniego wpisu do
> zagranicznych baz do momentu przeglądu w naszym kraju nierzadko maleje o
> grube dziesiątki czy nawet setki tysięcy kilometrów
Wiem. I dalej nie rozumiem dlaczego chcesz sprawdzać stan
licznika przy pierwszej rejestracji.
>> Przestępstwo jest przestępstwem, nawet jeśli ty uważasz inaczej.
>
> i znowu nadinterpretujesz, ja tylko twierdze że głupie i nieżyciowe
> prawo jest głupim i nieżyciowym prawem
Poczytaj może definicję przestępstwa.
Głupie czy nieżyciowe prawo nie zwalnia przestępcę od odpowiedzialności.
Chociaż niektórym wydaj się że dzięki takiej interpretacji stoją
moralnie wyżej od łapiącego ich policjanta.
>>> przy czym wiem też że jego historia w Polsce jest nieskazitelna ale ma
>>> (na moje niefachowe oko) przynajmniej ze dwa razy większy realny
>>> przebieg który magicznie stracił na granicy kiedy był sprowadzony i że
>>> bez problemów dzieje się to nadal cały czas w setkach tysięcy samochodów
>>
>> Czyli dałeś sobie wcisnąć oszukane gówno
> nie, kupiłem auto zwracając uwagę na jego stan techniczny i nie licząc
> że wyglądając jak wygląda jego mechaniczny licznik pokazuje bezwzględną
> prawdę bo nie mam możliwości weryfikacji tego chociażby ze względu na
> barierę językową
Twój błąd, i teraz masz problem czy wyjechać czy nie.
> podchodzę do sprawy realnie i nie interesują mnie zgnite trupy z realnym
> przebiegiem 50 000 km oraz nie skreślam aut w stanie bardzo dobrym w
> których ktoś zrobił 500 000 km
Brednie ze licznik jest i był jedynym argumentem do kupna.
Stan licznika jest jednym z pierwszych filtrów do przesiania,
tylko idioci uważają że jego sprawdzenie jest remedium na wszystkie
problemy z kupnem nowego auta.
> > i teraz bronisz oszustów aby inni też tak dali się załatwić?
>
> no chyba zapomniałeś jakichś tabletek czy proszków jeżeli moją myśl o
> obligatoryjnym sprawdzaniu przed rejestracją w Polsce rejestrów
> przebiegu w kraju pochodzenia potrafisz zinterpretować w ten sposób
A w jaki powinienem to zinterpretować?
> a rozwiązanie tego na poziomie krajowym czy UE ma sporo zalet,
> poczynając od zmniejszenia kosztów, poprzez współdziałanie służb różnych
> krajów w przypadku łączących się spraw na likwidacji problemów ze
> wspomnianą barierą językową kończąc
Na poziomie krajowym zrobiliśmy co mogliśmy, w UE nikt nie jest
zainteresowany kręceniem liczników w biednych rejonach unii.
> > Słyszeć słyszałem, sąsiad znany w okolicy oszust i handlażyna
> > autami z "regulowanym przebiegiem" tak jak ty tłumaczył się
> > małżonce dlaczego mu auto na drodze zabrali. I w tą pomyłkę
> > diagnosty tylko ona naiwna wierzy.
>
>
> *handlarzyna* bardziej,
Bardziej.
> gdzie ja się z czegokolwiek tłumaczę?
o tu:
"wiem za to że mimo oczywistych pomyłek 'pisarskich' w sąsiednim
powiecie facet został bez auta o drugiej w nocy i że tego auta prędko
nie zobaczy"
> ja przedstawiam fakt źle zorganizowanej bazy danych CEP w której znikąd
> wziął się wpis dotyczący przebiegu jednego z moich samochodów co w
> połączeniu z kiepskim prawem potencjalnie równa się stracie sporej
> ilości mojego czasu
I zamiast pojechać do stacji diagnostycznej która być może jest
temu winna wieszczysz masowe zabieranie aut w takich przypadkach.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.20 20:29 Kris
- 15.02.20 20:32 m4rkiz
- 15.02.20 20:43 m4rkiz
- 15.02.20 21:20 Czarek
- 15.02.20 21:42 m4rkiz
- 16.02.20 00:53 RadoslawF
- 16.02.20 00:59 Budzik
- 16.02.20 00:59 Budzik
- 16.02.20 00:59 Budzik
- 16.02.20 00:59 Budzik
- 16.02.20 01:05 RadoslawF
- 16.02.20 01:14 RadoslawF
- 16.02.20 07:49 Kris
- 16.02.20 08:59 Budzik
- 16.02.20 09:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?