  • 61. Data: 2011-03-17 12:12:13
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 09:48:00 +0000 (UTC), kogutek wrote:
    >Ale tego nie zrobią. Bo nie mają kasy. Dopisaie czegoś na
    >papierze nie jest kosztowne ale daje dobry efekt przy wyborach. Tacy my dobrzy
    >dla was jestśmy, nawet o oszustach kręcocyvh liczniki dla was pomyśleliśmy.
    >Glosujcie na nas. I bydlo się nabierze po raz kolejny. Już się abralo. Sporo
    >tutaj wpisów ze super i niech wisują przebiegi do dowodow rejestracyjnych.

    Bo to akurat ukrocilo by troche ten proceder, w odroznieniu od zmian
    KK, ktore wcale nie sa potrzebne. Potrzeba to zapisywac stany licznika
    gdzies, niekoniecznie w DR.

    A pamietasz swiadectwa oryginalnosci ? Nie pamietasz ? To znak ze to
    co napisales powyzej nie zawsze dziala.

    J.

  • 62. Data: 2011-03-17 12:19:19
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/03/2011 01:28, Excite wrote:

    > Moje podejście wyśmiewa tworzenie prawa tylko dla formalności. Prawo musi
    > być tak skonstruowane aby dało się je egzekwować. Co z tego że ktoś się
    > zdziwi patrząc na wątpliwy przebieg ? Nic.

    Prawo juz jest i nie dziala, a takie bazy w wielu krajach funkcjonuja
    bardzo dobrze, skoro samochody z tych krajow dopiero po przekroczeniu
    polskiej granicy traca polowe z licznika.

    Sam zreszta niejeden samochod sprawdzalem w ten sposob i jeszcze nigdy
    sie nie nacialem na historie rodem z PMSu.

    Kamil

  • 63. Data: 2011-03-17 12:20:19
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 18:14, G Nowak wrote:

    > No i co z tego? Przeciez zmiana przebiegu przy uzyciu kabla za 40 zeta
    > trwa 15 sekund. Mozna zrobic przed kazda wizyta w warsztacie.

    I pani Halinka, która kupiła samochód żeby do pracy jeździć i dzieci
    odwozić do szkoły będzie tak robiła, czy raczej zrobi to handlarz, który
    od pani Halinki kupi ten samochód po 7 latach?

    Kamil

  • 64. Data: 2011-03-17 13:13:08
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rzad niech się zajmie emeryturami żeby byly wyższe,
    > energetyką bo prądu zabrakie, slużbą zdrowia bo będziemy zdychali na katar,
    > budowaniem drog.

    Mylisz przyczyny ze skutkiem.
    Powyższe problemy istnieją właśnie dlatego, że rząd się nimi zajmuje.

    --
    andrzej

    Renowacja każdych schodów wewnętrznych
    www.nowe-schody.pl

  • 65. Data: 2011-03-17 13:38:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 18:47:39 +0100, Czarek Daniluk wrote:

    >Następny który się naczytał ??
    >Pokaż mi samochód w którym jest takie rozwiązanie - dodatkowo pokaż na
    >jego schemacie elektrycznym te obie pamięci.
    >Za pokazanie takiego - ale na schemacie stawiam dobrego browara ;P

    A na schemacie masz np schemat licznika, czy tylko jego symbol, bez
    rysowania co w srodku ?

    Niestety - pamieci nieulotne maja ograniczona liczbe zapisow, wiec to
    brzmi rozsadnie. A dodatkowo moze byc druga pamiec w komputerze.

    J.

  • 66. Data: 2011-03-17 14:25:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To mój problem co powiem.

    Czyli rozumiem, że poinformujesz przyszłego nabywcę, że przebieg faktyczny
    to nie tyle co na liczniku tylko 2x więcej.

  • 67. Data: 2011-03-17 14:27:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Glosujcie na nas. I bydlo się nabierze po raz kolejny. Już się abralo.
    > Sporo
    > tutaj wpisów ze super i niech wisują przebiegi do dowodow rejestracyjnych.

    A co Ci to przeszkadza żeby wpisywali? Skoro taką bzdure jak wymiane /nie
    zgubienie tylko wymiane/ uszkodzonej tablicy rej. wpisują i do DR i karty
    pojazdu

  • 68. Data: 2011-03-17 14:44:09
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Problem polega na tym, że choć sam zaznaczasz niecałkowitą skuteczność
    > Twojego pomysłu, to ode mnie wymagasz pewności. Wymienione przypadki mogą
    > się oczywiście zdarzyć, ale częstotliwość ich występowania będzie zbyt
    > mała
    > żeby można było je stosować do likwidowania POWSZECHNEGO procederu.

    Wystarczy, że na 100 uwalą konkretnie na konkretną kase i konsekwencje 5-10,
    wystarczy żeby reszte śmiecia dosyć konkretnie zmyć z widoku. Oczywiście
    część zejdzie do podziemia ale część zniknie bo już nikt nie będzie się
    oficjalnie ogłaszał, więc i dostęp klientów 'z ulicy' będzie znikomy. A
    komisy samochodowe powinny mieć kontrole z urzędu podobne do tych które robi
    skarbówka po firmach.

    Przykład z podwórka, pewna firma sprzedała drugiej firmie /komis
    samochodowy/ swoje samochody, służbówki, przebiegi po 300-400kkm, wszystko
    legal na FV z książkami itd. Po miesiącu dzwoni klient który odkupił od
    pośrednika jeden z samochodów z przebiegiem pod 200kkm. Powinni temu @#$@ z
    komisu spalić bude w pizdu, a jemu jajca urwać na żywca.

  • 69. Data: 2011-03-17 15:03:30
    Temat: Re: Cofanie liczników bedzie przestepstwem
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 17 Mar 2011 18:07:04 +1000, "Iguan007"
    <i...@p...onet.pl> wrote:

    >Przeciez komisy musza miec pozwolenie na prowadzenie dzialnosci

    Ależ skąd. Od 20 z górą lat nie ma takiej potrzeby.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 70. Data: 2011-03-17 17:48:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 16 Mar 2011 13:01:37 +0100, Mariusz Wozniak
    <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:

    > Co mnie powstrzyma przed kazdorazowym cofaniem licznika przed badaniem
    > technicznym?

    Czas i koszt operacji. Poza tym umówmy się: cofają głównie
    handlarze.

    Inna rzecz: co np. z wymianą licznika (bo szlag stary trafił, bo
    nowy ma coś, czego nie ma stary, itp, etc)?

    r.