eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowychRe: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych
    Date: Mon, 27 Jun 2011 11:59:42 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <20110627115942.4d91d89a@babcia-workstation>
    References: <itsi8h$o91$1@news.telbank.pl> <itsiuk$off$1@news.onet.pl>
    <itsjhr$oav$1@news.telbank.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4e01dccc$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itsmvr$8c7$1@news.onet.pl>
    <20110622160521.092c7711@babcia-workstation>
    <u...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1309168964 47432 217.153.152.74 (27 Jun 2011 10:02:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jun 2011 10:02:44 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196451
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-06-22, o godz. 20:36:23
    Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> napisał(a):

    > Ale to jest wsparcie biznesowe - jakieś 3 lata temu miałem
    > nieprzyjemność prowadzenia sprawy padniętego laptopa z serii
    > "domowej" - wg. mnie Anovo to najgorszy serwis pod słońcem ;-)

    Też wsparcie biznesowe i też CSS - na dodatek sąsiednia dzielnica ;-)
    Co ciekawe z serwisem CSS dla Canona nie ma problemów. A z kolei od
    środy męczę się z serwisem Asusa w Koszmalinie - przysłali w piątek
    ~17.00 info że netbook który wyzionął ducha nie działa bo został
    zalany. Na pytanie o fotografie zalania i komentarz że ciężko jest
    zalać coś cieczą w suchej serwerowni gdzie był używany sporadycznie
    jako terminal nastąpiła cisza, po czym dziś przyszedł jednocześnie mail
    i SMS z Asusa że rozpoczęli naprawę. Poprosiłem o dalsze info i cisza -
    czekam.

    Generalnie moja opinia jest taka że taka że mimo najróżniejszych typów
    gwarancji poza drogimi i krytycznymi urządzeniami wiele zależy niestety
    od przypadku. Oczywiście można się sądzić ale to trwa i często i tak
    nie pokryje strat poniesionych z powodu awarii.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: