  • Data: 2011-01-15 14:47:21
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-15 14:37, Cavallino pisze:

    > A co to za Afla?
    > Na pewno ma takie mocowania o których mowa?

    A o jakich konkretnie mocowaniach jest mowa?
    Bo jak na razie to mowa byla o plaskich wycieraczkach, a nie ich
    mocowaniach.

    > Jestem co tydzień i nigdy takich nie widziałem.
    > Jedynie w Norauto, koszt koło 100 zł.

    Napisz co to za mocowanie to sie zweryfikuje.

    > Motgumy to mi się zachowywały identycznie (piski i mazanie) już przy
    > normalnej wycieraczce, do Punto.
    > Ale jak mówisz, że mają płaskie z pasującymi mocowaniami za 25 zł, to
    > wypadałoby sprawdzić i ten wariant.

    Napisalem, ze maja plaskie, a czy Ci mocownia beda pasowaly to nie mam
    zielonego pojecia.
    Musisz njapierw sprecyzowac co to za mocowanie, bo z tego co piszesz
    jakies nie typowe masz.

    > No właśnie.
    > Więc wróc jak będziesz wiedział.

    Albo Ty wroc jak bedziesz wiedzial :>

    > Kuzyn zweryfikował jak mu lusterka ukradli.
    > Tak na oko 10 razy drożej niż do Fiata kosztowały.

    Tzn. ile kosztowalo? 3000, 5000 czy 7000 tysiecy?

    > Nie znam się - takie gumki z metalem z tego co pamiętam.
    > Chodziło o naprawdę nisko zwisającego tyłu auta i kół wystających dołem
    > na zewnątrz.
    > Robili coś ze sprężynami i te poduszki wymieniali.
    > Mechanik coś tam bajdurzył że to pod łoże/leże/coś w ten deseń.
    > W każdym razie moja ówczesna wypłata na to nie wystarczyła.
    >
    > Dobrze że 20 lat później już tak źle nie jest.

    No to takie poduszki teraz ze 200-300zl beda kosztowaly... raczej drogie
    sa, ale rzadko trzeb wymieniac na szczescie, nie tak jak lozyska wahaczy
    w fiatach ;>

    > Ciesz się, że BMW jest tanie, a nie marudź.

    Ciesze sie, ale mam tez alfe i cieszylbym sie bardziej jakby czesci byly
    tansze :>

    --
    Karolek