-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co zrobic...
Date: Fri, 14 Jan 2011 21:00:00 +0100
Organization: -
Lines: 32
Message-ID: <l...@4...com>
References: <igpjf9$241s$1@news.mm.pl> <h...@4...com>
<4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
<4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
<4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<4d306b3c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<4d3070a6$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1295035200 4429 82.143.187.50 (14 Jan 2011 20:00:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jan 2011 20:00:00 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342720
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 14 Jan 2011 16:50:02 +0100, Cavallino wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
>>>Z tą różnicą, że w przypadku Fiata "była" i szybko się skończyło,
>>Az tak szybko nie, w koncu model zatwierdzony, homologowany, musi sie
>>choc linia produkcykjna zamortyzowac
>
>Skoro moje 2 Punciaki jeden z 1999, drugi z 2002 nie miały tych problemów,
>to raczej krótko trwało.
One chyba i wczesniej nie mialy problemow.
Albo w sienach byl inny model, albo faktycznie kwestia umieszczenia.
>A linia to się musiała zamortyzować dostawcy, to już nie był problem Fiata.
Ale dostawca jest w jednym koncernie :-)
Poza tym co im tam - im czesciej wymieniaja, tym wiecej zarobia,
byleby przetrwaly gwarancje.
A marka .. marka Fiata na tym nie ma jak ucierpiec :-)
>> Watpie - patrz wyzej, to nie moze trwac w nieskonczonosc, klient dwa
>> razy naciagnac sie nie da.
>Ciekawe, że cewki zaczęły padać coś pod koniec lat 90-tych, a mnie w 2006, w
>aucie z 2003, gwarancyjnie wymieniali na takie same, spieprzone od początku
>Sagemy.
Bo linia musi sie zamortyzowac :-P
Ewentualnie - to juz nie byl problem Renault, Sagem placi, klient jest
zadowolony :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 21:50 Cavallino
- 14.01.11 21:55 Cavallino
- 14.01.11 21:58 Cavallino
- 14.01.11 22:01 Cavallino
- 14.01.11 22:16 Yogi\(n\)
- 14.01.11 23:11 marek
- 15.01.11 00:16 Tomasz Pyra
- 15.01.11 00:17 J.F.
- 15.01.11 00:34 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 15.01.11 09:47 Karolek
- 15.01.11 09:55 Karolek
- 15.01.11 10:07 Karolek
- 15.01.11 11:28 to
- 15.01.11 11:37 marek
- 15.01.11 11:41 marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO