-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co zrobic...
Date: Fri, 14 Jan 2011 20:28:15 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 46
Message-ID: <igq88c$1mro$1@news.mm.pl>
References: <igp6n5$c0p$1@inews.gazeta.pl>
<4d302300$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
<4d3034e7$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@4...com>
<4d3044b0$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<4d304d9e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl> <igpjf9$241s$1@news.mm.pl>
<h...@4...com>
<4d305555$0$2455$65785112@news.neostrada.pl> <igpm20$jki$2@news.mm.pl>
<4d305ea6$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <igpnk3$1b33$1@news.mm.pl>
<4d3062f2$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <igpsmq$16qj$1@news.mm.pl>
<4d30796e$0$2485$65785112@news.neostrada.pl> <igq3f3$21ul$1@news.mm.pl>
<4d30a027$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1295033420 56184 81.190.86.247 (14 Jan 2011 19:30:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jan 2011 19:30:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d30a027$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342708
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-14 20:12, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:
>
>>> To kiedy były produkowane nijak nie oznacza, że przez cały ten czas
>>> posiadały ten sam skopany altek.
>>>
>>
>> Oznacza, ze alternator byl przez caly czas montowany w kiepskim miejscu.
>> Bo to miejsce montazu jest glownym problemem, a nie alternator.
>
> Może i masz rację, ale tego użytkownik nie zmieni.
Dlatego ludki wymyslaja jakies silikony itp. aby przedluzyc im zycie.
> Skoro są alternatory, które mimo to nie sprawiają problemów - to warto
> takie zastosować.
>
Jeszcze raz. To nie alternator jest problemem jako takim tylko jego
umiejscowienie.
>> Niemozliwe, przeciez to wedlug Ciebie juz dawno stary zlom jest.
>
> No jest.
> Czeka aż syn się nauczy jeździć na nim, złom do rozwalania nadaje się
> jak nic.
>
Dlugo musial czekac. Oplacalo sie to?
>> Zaprzestali ich pakowania, wraz z zaprzestaniem produkcji tych
>> samochodow :>
>
> Punto 2 produkują nadal, więc nie opowiadaj bajek.
>
Ale to juz nie fiat chyba produkuje, zreszta i tak zdazyli w nich zjebac
jeszcze komputer silnika, z ktorym kiedys nie bylo problemu (tez przez
zamontowanie w zlym miejscu).
Problemy zaczely sie jak komputer przykrecili do silnika, a dokladniej
do przepustnicy, ktora siedzi na silniku... Zaoszczedzili na wiazce
przewodow, a klient straci za jakis czas na komputerze, jego wymianie i
zakodowaniu immo :P
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 20:39 Karolek
- 14.01.11 20:43 Karolek
- 14.01.11 21:00 J.F.
- 14.01.11 21:50 Cavallino
- 14.01.11 21:55 Cavallino
- 14.01.11 21:58 Cavallino
- 14.01.11 22:01 Cavallino
- 14.01.11 22:16 Yogi\(n\)
- 14.01.11 23:11 marek
- 15.01.11 00:16 Tomasz Pyra
- 15.01.11 00:17 J.F.
- 15.01.11 00:34 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 15.01.11 09:47 Karolek
- 15.01.11 09:55 Karolek
- 15.01.11 10:07 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=