  • Data: 2010-07-01 13:45:19
    Temat: Re: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4c2c9390$0$19181$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Jest sobie numer stacjonarny w tp, abonament plan tp 60, rachunki 110-130
    > zł/m-c.
    > Rozmowy to 70-90 min. stacjonarne miejscowe, reszta na komórki.
    > Przejrzałem oferty komórkowców i w PLAY są bardzo atrakcyjne abonamenty z
    > minutami do wszystkich i telefonem w cenie 49 zł i w firmowych za 61 zł
    > (jest możliwość wzięcia na firmę). Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
    > Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

    Jeśli zalezy Ci na zachowaniu numeru stacjonarnego to dość ciekawym pomysłem
    może się okazać przeniesienie tego numeru do Ery (Nowa Era Domowa) gdzie za
    35 zł miesięcznie abonamentu masz 120 minut do sieci Era, na stacjonarne w
    Polsce oraz całej UE, stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Jest tez
    tańszy abonament (30 zł) z mniejszą ilością minut (60), są też opcjonalne
    pakiety minut. Mając telefon abonamentowy w Erze i przenosząc stacjonarny do
    Ery - ceny te są jeszcze o 10 zł niższe.
    Jest podobna forma w Orange, z tym że jest tylko jeden plan taryfowy i
    żadnych modyfikacji i tylko 60 min na stacjonarne.

    Krzysiek