  • Data: 2010-07-10 10:31:04
    Temat: Re: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-10 11:19, Piotr M pisze:

    > I bardzo dobrze, precz z jakimikolwiek przewodami :) to raz,
    Ciagle jeszcze fajnie miec telefon z ktorego zameldujesz dlugotrwala
    awarie pradu itd sytuacje. Staram sie przy wszystkich 'upgradach' miec
    choć jeden stary chamski telefon "centralnej baterii" jak sie dawniej
    mowilo. Zwlaszcza ze "yntelygentne" komorki maja czasy pracy jakie maja.
    Mam swiadomosc, ten argument jest coraz slabszy, ale jest.

    Dwa, ze fajnie miec to u roznych operatorow (w sensie zarowno last mile,
    jak i tranzyt), z podobnych wzgledow. Przypomnialo mi sie, wiele lat
    temu jako jeszcze niedobity wlasciciel NMT pomagalem chlopcom z
    Centertela diagnozowac czy im siec cyfrowa w malopolsce dziala .