  • 31. Data: 2012-08-13 22:59:08
    Temat: Re: Co zamiast WRT54G?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > I tak wąskim gardłem będzie ten link wifi - w praktyce przy różnych
    > pomieszcze niach licz, że to będzie ~30 mbps, ale to dużo zależy od
    > domu/mieszkania. Może warto zacząć od jednego 1043nd jako router
    > nadrzędny łaczący po gb lan podstawowe urządzenia, do tego WRT54G
    > wrzucić np. Tomato i ustawić jako AP client/wifi bridge (soft linksysa
    > afair tego nie wspiera).

    A to nie musze tak, bo juz mam AP ustawiony jakiegos DLinka 500-costam...

  • 32. Data: 2012-08-13 23:00:12
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > I tak wąskim gardłem będzie ten link wifi - w praktyce przy różnych

    No ale nie wezszym jak mniemam niz do tej pory jak nie mam N :)

  • 33. Data: 2012-08-14 03:00:22
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Q napisał:

    > ...kolejny bur?uj.
    > ;)

    > Mozesz sprawdzic czy taki (z deka hardkorowy) filmik
    > poszedlby w streamingu wifi?
    >
    > http://hdcam.web-pda.info/60p-orsche%20-%2010643698%
    20-%2018470335.mts

    Mnie to sie przycina jak ciagne na laptopie z HDD laptopa :]

    Ale po konwersjina divX - poszlo elegancko ;) I mniejsze ze 5 razy jest.

    Anyway, wrzucam na NAS-a i zobacze czy ten mts bedzie szedl mi jakos ;)

  • 34. Data: 2012-08-14 03:04:41
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mr Misio napisał:

> [...]
    >
    > Ale po konwersjina divX - poszlo elegancko ;) I mniejsze ze 5 razy jest.
    >
    > Anyway, wrzucam na NAS-a i zobacze czy ten mts bedzie szedl mi jakos ;)

    wiec tak, po konwersji na DIVX i przez wifi (Ale nie przez N) - divx
    idzie plynnie.

    MTS sie przycina, ale mało. Wiec po n-ce powinno smigac bez problemu. Bo
    mnie, bez n-ki brakuje mniej niz drugie tyle zeby szlo plynnie.

  • 35. Data: 2012-08-14 11:07:39
    Od: "Q" <n...@s...org>

    20-%2018470335.mts

    > Mnie to sie przycina jak ciagne na laptopie z HDD laptopa :]

    Puszczasz przez karte grafiki (DXVA) czy przez proca?
    U mnie juz 2 phenomowe rdzenie po 3GHz stykaja, ale ostro je zarzynaja :).
    Po DXVA na karcie na plycie (HD4xxx) nie idzie, ale wyglada to na bug
    sterownikow.
    Po DXVA na karcie z i5-2xxxK idzie, ale jakosc jest kiepawa-
    - wyglada to na niedopracowane sterowniki.

    > Ale po konwersjina divX - poszlo elegancko ;) I mniejsze ze 5 razy jest.

    Po konwersji na DIVX nadal ma tyle samo klatek na sekunde (60)?

  • 36. Data: 2012-08-14 12:26:25
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Q napisał:

    > Po konwersji na DIVX nadal ma tyle samo klatek na sekunde (60)?

    Tak, tylko teraz zauwazylem, ze choc kazalem zrobic 1080p to robil mi 720p

    Wiec realnie zysk bedzie znacznie mniejszy, jesli jakiś.

    Bez sieci wifi n sie przytyka, mts, ale niewiele, jak bede mial n-ke i
    sie przypomnisz, to sprawdze. Zgralem sobie tego porszaka do katalogu do
    testow na NAS-a :)

  • 37. Data: 2012-08-14 16:41:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
    > Bo jak mam zaplacic 2 razy wiecej a miec "zysk" 5% to zaplace mniej.

    Lepiej szukaj czegoś, co nadaje na 2,4 GHz i na 5 GHz (podwójna
    przepustowość).

  • 38. Data: 2012-08-14 19:22:13
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    ozesz-miec-problem/

    > No to to jest argument, ktory mnie przekonuje. :)

    Z drugiej strony - moge stracic gwarancje. Jak sie ruter popsuje tak, ze
    nie bede mogl przywrocic oryginalnego FW to moga mi nie uznac gwarancji...

  • 39. Data: 2012-08-14 19:32:11
    Temat: TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    No to kupilem TP-Link TL-WR1043ND

    Zaktualizowalem firmware na najnowszy (tylko oczkow gore do tego co byl
    zainstalowany)

    Rezygnuje z alternatywnego FW - skoro starego WRT54GL nikt mi przez lata
    nie zhackowal i to na nieaktualizowanym od lat firmware (chodzi na tym
    co byl kupiony) - to moze sa jednak nikle szanse na zhackowanie
    tp-linka. Nie jestem paranoikiem ;) Ani hardkorowym userem ;)

    Do tego widze, ze oryginalny firmware ma wlasciwie wszystko co
    potrzebuje i wykorzystam, oraz sporo wiecej...

    Teraz skonfiguruje sobie go zamiast wrt-ka i zobaczymy jak to chodzi
    przez jakis czas... JAk bedzie szybko i stabilnie, to bedzie dobrze.

    Dzieki za porady (wszystkie), poszezylem troche wiedze.

    A jak zakup bedzie wtopą to bede tu czestym gosciem ;))

  • 40. Data: 2012-08-14 20:53:35
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-08-13 15:05, Q wrote:

    > Chyba wieksze znaczenie niz max predkosc ma to,
    > ze 5GHz jest mniej zasyfione i ma wiecej kanalow niz 2.4GHz,
    > no, ale 2.4GHz jest chyba mniej tlumione przez powietrze i inne takie tam,

    akurat powietrze i inne takie tam nie tłumią specjalnie rozchodzenia się
    fal EM. Generalnie idea dual band sprawdza się gdy na 5Ghz puszczamy
    multimedia (stream), na 2,4 cała reszta, która nie koliduje z 5Ghz (z
    naciskiem na nie koliduje).

    Jednak nie oczekuj od WiFi cudow, zasięg bardzo ograniczony,
    jakiekolwiek zbrojenia w ścianach stwarzają problemy, więc proponuje
    traktować to ostatecznośc, najbardziej niezawodne sa (w tej klasie)
    połączenia skrętką. Do tego zdecydowanie szybsze (1Gb/s)