  • Data: 2012-08-16 02:08:57
    Temat: Re: Co zamiast WRT54G?
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:k0bku0$fal$1@node1.news.atman.pl...

    > ...kolejny burżuj.
    > ;)

    > Mozesz sprawdzic czy taki (z deka hardkorowy) filmik
    > poszedlby w streamingu wifi?
    >
    > http://hdcam.web-pda.info/60p-orsche%20-%2010643698%
    20-%2018470335.mts

    > Format/Info : Blu-ray Video
    > File size : 283 MiB
    > Duration : 1mn 34s
    > Overall bit rate mode : Variable
    > Overall bit rate : 25.3 Mbps
    > Maximum Overall bit rate : 28.0 Mbps
    >
    > Video
    > Bit rate mode : Variable
    > Bit rate : 23.9 Mbps
    > Maximum bit rate : 26.0 Mbps
    > Width : 1 920 pixels
    > Height : 1 080 pixels
    > Display aspect ratio : 16:9
    > Frame rate : 59.940 fps

    Ten film ma bitrate 28 Mbit/s, filmy BR mają czasem dwukrotnie więcej. Do
    testów przepustowości wifi możesz użyc np. tego trailera:
    http://international.download.nvidia.com/geforce-com
    /international/videos/UnrealEngine4ElementalCinemati
    c.movMa bitrate prawie 50 Mbit/s. Co prawda framerate tylko 30 fps, więcwymagania
    odnośnie CPU są niższe niż w tym mts-ie, ale do testów streaminguvideo po wifi się
    nadaje.