    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co zamiast WRT54G?
    Date: Mon, 13 Aug 2012 13:23:59 +0200

    Rozwine jeszcze temat, bo jak modernizowac, to po calosci

    Modem + Ruter + kilka urządzenie po LAN sa w pomieszczeniu1, i to jest
    priorytet

    NAtomiast w odleglym* pomieszczeniu2 w chwili obecnej sa urzadzenia
    laczace sie po wifi oraz jeden komputer do ktorego przypiolem
    accesspointa wifi. Komp widzi to jak lan, bo ma wetkniety lan.

    Poniewaz te urzadzenia komunikuja sie ze soba, to pomyslelem, zeby je
    spiac switchem gigabitowym. Wszystkie. Zeby zadne nie laczylo sie po
    wifi. Czyli mam switch - potrzebuje szybkiego AccesPointa.

    Czy tez moze - jesli dobrze kombinuje, kupic dwa jednakowe rutery, i ten
    w pom2 ustawic jako AccessPoint, polaczyc z ruterem w pom1 przez wifi. A
    wszystkie urzadzenia spiac do switcha w ruterze2

    Dobrze to wykombinowalem? Tzn. 2 sztuki np. tego TL-WR1043ND zastąpią mi:
    - ruter1 (wrt54gl)
    - switch1
    - accesspoint2
    - switch2

    Bede mial
    - ruter1 n/gigabit
    - ruter2 n/gigabit
    polaczenie miedzy nimi wifi n

    A wszystko bedzie jak w jednym lanie, plus dostep do wifi dla
    laptopa/komorki/etc brany z ruter1

    *) odleglym w sensie, ze nie mam jak kabla ciagnac, bo musialbym go dac
    albo na widoku, albo kuc/dziurawic sciany. A nie chce ani pierwszej, ani
    drugiej wersji.