  • Data: 2012-08-12 19:13:52
    Temat: Re: Co zamiast WRT54G?
    Od: Michal <u...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-12 18:42, MC pisze:

    > Dlaczego nie? Wiekszość konstrukcji ma swoje wersje ADSL, nawet z
    > automatycznym rozróżnieniem aneksu. Z gigabitem nie ma problemu, parę
    > groszy więcej, ale z 5 GHz może być.

    Przerabiane - modemoroutery w 99% nie mają przyzwoitego alternatywne
    firmware. Na tym można zakończyć dyskusję. Owszem - większości ludzi
    wystarcza standardowa skrzynka od operatora (zresztą nawet nie potrafią
    jej skonfigurować i działa na domyślnych ustawieniach), ale mam wrażenie
    że zadający pytanie czego innego oczekuje od routera, mimo fatalnego
    IMHO błędu z zostawieniem firmware linksysa w WRT54G - u mnie poszło do
    zmiany w dniu kupna WRT54GL.

    --
    /MB