  • Data: 2020-07-05 10:48:44
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Jul 2020 10:13:45 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Wskazałem jedynie _wybrane_ współczesne oprogramowanie, które
    > sprawia problemy, tyle i aż tyle.

    Zapomniałem dodać, że na _wybranej_ dystrybucji (Debian 9.0), którą
    okazuje się nikt tutaj nie używa, bo wszyscy (co się odezwali)
    (k)ubuntu mają, a jeden nawet raz na 250 dni używa!
    BTW jak to z tym tłumaczeniem "ubuntu" szło? To z jakiegoś
    afrykańskiego dialektu "nie umiem zainstalować Linuxa" czy inaczej?

    Ale faktycznie coś z tym Ubuntu jest na rzeczy. W firmie jakieś 15
    lat temu zakazałem używania Windows, więc menażeria poinstalowała
    sobie na w większość (k)Ubuntu i faktycznie problemów nie zgłaszają,
    tylko ja chyba jedyny wierny na Debianie...

    --
    Marek