  • Data: 2010-11-01 15:37:48
    Temat: Re: Co zamiast Intela Core 2 Duo E4600?
    Od: Norbert <n...@r...no> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 01:22:18 +0100, JaromirD napisał(a):

    > 2 GiB = 2x1 GiB 800 MHz

    2 GiB gdy pracujesz na wirtualizowanym Windows to jest potezna kula u nogi.
    Oba systemy wtedy beda mulic. Linux, bo mu wirtualna maszyna zezre polowe
    ramu i procesora, a Windows bo dostanie tylko polowe i do tego jest
    wirtualizowany.
    Mysle, ze 4GiB juz bys wyraznie odczul na wydajnosci.

    --
    pozdrawiam
    Norbert