  • 1. Data: 2011-12-09 21:28:47
    Temat: Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
    Od: m...@o...eu

    Może ktoś doradzić jaką kupić kartę graficzną.
    Padła mi GV-RX16P256DE-RH Gigabyte. Na PCI-E 16x
    Byłem z niej zadowolony. Miała kilka dobrych lat. Co kupić używanego?
    Nie gorszego od tej karty.

    Robert

  • 2. Data: 2011-12-09 23:10:49
    Temat: Re: Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-09 22:28, m...@o...eu pisze:
> [...]
    > Padła mi GV-RX16P256DE-RH Gigabyte. Na PCI-E 16x
    > Byłem z niej zadowolony. Miała kilka dobrych lat. Co kupić używanego?

    np HD4350

  • 3. Data: 2011-12-10 21:25:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "NoTak" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    > np HD4350

    Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-12-12 12:20:16
    Od: m...@o...eu

    On 10 Gru, 22:25, "Irokez"
    > Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

    Ale to 300 zł. Z tego co widzę.

    Robert

  • 5. Data: 2011-12-12 20:42:23
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    > On 10 Gru, 22:25, "Irokez"
    > Ale to 300 zł. Z tego co widzę.

    Wybacz, nic nie napisałeś o cenie.
    Ja dużo nie gram ale wybrałem to (dałem 240zł) bo to taki bardzo fajny
    średniak. I wspomoże w transkodowaniu filmów HD a i pościgać w Dirt3 który
    dołączyli się da, kupiłem kierownicę i przy piwku i chipsach jest zajefajnie
    :)
    Ten radek X1600 swego czasu też fajny średniak był.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-12-12 21:28:33
    Od: RobWan <r...@g...com>

    On 12 Gru, 21:42, "Irokez"
    > Wybacz, nic nie napisałeś o cenie.

    No tak, szklaną kulę nie każdy posiada. ;-)
    A ja znowu pisałem nie ze swojego konta.

    Miałem nadzieję, że 50 zł kupię to samo co miałem.
    A jak się ma wspomniana w pierwszej wiadomości HD4350 do tej Twojej
    HD6670?

    Robert

  • 7. Data: 2011-12-12 22:09:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "RobWan" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > Miałem nadzieję, że 50 zł kupię to samo co miałem.
    > A jak się ma wspomniana w pierwszej wiadomości HD4350 do tej Twojej

    Hmm.. nie miałem. Z opisów i parametrów to karta starsza o 3 lata oraz
    przeznaczona raczej do typowo biurowych prac.
    Wydajnościowo to samo co X1600 Pro, a czasami gorzej, tylko mniejszy pobór
    mocy i wspierane nowsze DX, OpenGL itp.
    Jak wystarczy identyczna wydajność to nie ma sensu przepłacać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-12-24 16:52:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez"
    > Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

    No to mam. Ale DDR5 nie znalazłem. Mam DDR3 i 1GB.

    Robert