  • Data: 2010-03-30 14:06:39
    Temat: Re: Co zamiast 18-55 Nikkora?
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ale nie są dokładnie takie, jak widziały to twoje oczy. Więc jaki sens
    > takiej argumentacji? Zmiana kontrastu, korekcja prześwietleń (jak już ci
    > się udało prześwietlić), kadrowanie czy wyostrzenie przy zmianie rozmiaru
    > to nie jest coś złego.

    Ja jeszcze myślę kategoriami kliszy, gdzie oddawało się do wywołania i w
    zasadzie otrzymywało to co na klatce, bez kadrowania. Fakt, cyfra daje
    większe możliwości... w takim razie będę musiał popracować nad fotkami i
    z kilkuset zrobić kilkadziesiąt najciekawszych.
    Co nie zmienia jednak faktu, że szerszego kąta mi brakowało.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz