eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???Re: Co z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???
  • Data: 2013-02-02 15:06:07
    Temat: Re: Co z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> będzie w stanie reagować na obraz z kamer.
    >
    > - No ale po co bajki wypisują w gazetach że w E będzie MBC...

    hmm.. nie wiem musiał bym pogrzebać w necie, ale na 98%
    tego nie sparują z AirMatic tylko jak już coś to z ABC.

    > - Widzę że się kolega zna b. dobrze

    Znam się na starszych w sposób dość specyficzny i to nie mercedesach
    (ale właśnie z tych zawieszeń korzystam - co się kończy częstymi
    wymianami opon, i gumowych elementów zawieszenia).
    mergmis z tej grupy ma chyba raczej nowego CL v12-tam powinno być ABC,
    a ja mam stare(e38) BMW v12 - więc się nie wypowiem aż tak i (jeszcze)
    trochę safranów :) (tam był Air od wysokości + Hydro od tłumienia).

    > -to może dla lepszego komfortu lepiej
    > kupić C/E Coupe, w którym jest tzw. pakiet dynamiki jazdy, w którym jest
    > pełni adaptacyjne zawieszenie sprężynowe (a nie quasi) tj. 7 pomiarów w
    > czasie rzeczywistym, i na podstawie tego przez komputer steruje się
    > każdym kołem z osobna ?Może to lepiej albo tak samo dobrze tłumi
    > nierownosci niz Airmatic ?

    To właśnie może być ten ABC, po przetłumaczeniu na PL ;)
    Zazwyczaj się wydaje że złe to sprężyny itp... i że AirMatic lepszy...
    ale nie ABC jest na 100% lepsze po zakrętach itp..., w komforcie się
    nie wypowiem ale ABC na "czuja" powinno być też dramatycznie lepsze.

    Odnośnie klasy E i komfortu to W210 sprężynowe był daleko w tyle za
    starymi safrane (hydropneumatic i sprężyna) i nawet bmw7 e38 (z i bez
    EDC), nowszym (w211) jechałem chyba tylko raz i był podobny tylko go
    średnio pamiętam i nie wiem jaka wersja - ale to trzeba by pojeździć.


    ABC ma ten plus ze na zakrętach "dopompuje" amortyzatory i się auto nie
    przechyli - coś jak stary citroen xantia w pełnej wersji ;)

    a co do citroena, to wyprzedają (skończyli produkować) teraz ostatnie
    C6 -zawieszenie hydro;) z 250k pln spadły na 160k ;) (fakt że po 3
    latach będą kosztowały 30k i wtedy go od Ciebie kupie ;) - chyba że
    "pójdę w mercedesy" i będę jeździł starym 6 letnim CL )

    tu masz filmiki jak to działa:
    http://www.youtube.com/watch?v=Df2mM5jP1W0
    kilunastoletni CL:
    http://www.youtube.com/watch?v=L918q-p8-Qg
    nowszy:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZzyCy88kEyU

    tu jeszcze prototypy BOSE (podobny do ABC tylko elektryczny)
    vs "AirMatic" Lexusowy - 24 letni ;) - francuski film:
    http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw

    Jak widać jest >>przepaść<< pomiędzy tymi zawieszeniami
    a zwykłymi air :)

    tego nawet safrane nie potrafiło :) (od wysokości był air) - tylko
    (bardzo nieliczne) citroeny jeszcze.

    http://www.youtube.com/watch?v=JAZ5ljh5ULI

    tu masz AirMatic (wow - nawet dość szybki już jest teraz), ale to
    co on robi to jest dokładnie to samo co w reno 21 lat temu.
    czyli jak nieówno to w górę, jak równo i szybko to auto w dół i szybsze
    regulacje tłumienia - koniec logiki - jak porshe panamera.

    Przepaść pomiędzy nimi :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: