  • Data: 2013-02-04 00:30:19
    Temat: Re: Co z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak V6 i 204km to ABC na 100% nie było, mogło też nie być aimatica ;)
    > z tym że E już tak nie jeździ....

    http://www.caranddriver.com/news/mercedes-benz-news-
    magic-body-control-system-driven
    Rzuciłem okiem na to (pod starą nazwą) - tak, dokładnie bajer do ABC.

    Jeszcze co do Mercedesa, to jak S tak jeździło to nie znaczy że E
    14 lat nowsze pojedzie lepiej.

    Prawdopodobnie/Byćmoże lepsze od E komfortem (zawieszenie/cisza)
    i tak będą:
    -7 letni Citroen C6
    -12 letni Renault Vel Satis
    -14 letnie Mercedesy S (nawet najprostsze)
    -Lancia Thema 2011, choć tu niekoniecznie

    i wiele innych z hyundaiami włącznie :)

    tylko tu strzelam, bo nie wiem na ile lepsze to auto będzie
    (np. audi A6 poprawili, i już go "nie każdy 20 letni francuz"
    wyprzedza jak dawniej).