eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???Re: Co z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Łukkasz <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co z zapowiadanym Magic Ride Control w Nowym Mercu E ???
    Date: Sat, 02 Feb 2013 13:32:49 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <kej11f$srd$1@news.task.gda.pl>
    References: <keheri$3qh$1@news.task.gda.pl>
    <510cf1ff$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <510cf25f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160154142.rudaslaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359808367 29549 95.160.154.142 (2 Feb 2013 12:32:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Feb 2013 12:32:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    In-Reply-To: <510cf25f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130201-1, 2013-02-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481745
    [ ukryj nagłówki ]


    >> *S 280 - sprężyny (nie kupować, francuz lepszy)
    >> *S 320..S500 - sprężyny lub opcja airmatic (dalej nie kupować,
    >> francuz lepszy)
    >> *S 600,63,65AMG - Active Body Controll, tu airmatica nie ma
    >> co nie oznacza że gorzej, bo jest ABC - zrobione hydraulicznie
    >> jak w citroenach, dużo szybsze - tylko takie (lub BOSE) zawieszenie
    >> będzie w stanie reagować na obraz z kamer.

    - No ale po co bajki wypisują w gazetach że w E będzie MBC...

    - Widzę że się kolega zna b. dobrze-to może dla lepszego komfortu lepiej
    kupić C/E Coupe, w którym jest tzw. pakiet dynamiki jazdy, w którym jest
    pełni adaptacyjne zawieszenie sprężynowe (a nie quasi) tj. 7 pomiarów w
    czasie rzeczywistym, i na podstawie tego przez komputer steruje się
    każdym kołem z osobna ? Może to lepiej albo tak samo dobrze tłumi
    nierownosci niz Airmatic ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: