  • 31. Data: 2017-12-15 16:14:39
    Temat: Re: Co z tą pamięcią?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Dec 2017 13:04:40 +0100, w <5a33ba3b$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Przez funkcje dostępne dla użytkownika w systemie.

    Przenieś przez LinkSD na dodatkową partycję, to przeniesiesz całą apkę z
    danymi, a nie tylko jej część.
    Poza tym zobacz ile cache aplikacji zajmują zbędnego miejsca.

  • 32. Data: 2017-12-15 20:20:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-15 o 10:32, Trybun pisze:

    > Wszystko to już mam przerobione. Fotki, filmy, wszystkie możliwe APKi
    > przeniesione na kartę SD. To jednak jak widać nie jest rozwiązaniem
    > problemu z brakiem miejsca w "pamięci wewnętrznej".

    Ja to zadzwoniłabym do serwisu tego telefonu i zapytała. Nie wiem po co
    czekasz tak długo jak informację czy poradę co zrobić z tym problemem
    otrzymałbyś od razu.

    --
    animka

  • 33. Data: 2017-12-15 20:27:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-15 o 10:31, Trybun pisze:

    > Tu nie ma do czego wracać, zaledwie jedna aktualizacja z 4.1 na 4.2.
    > Jedyne zmiany jakie dały się zauważyć po tej 'aktualizacji" to skopana
    > dioda powiadomień - z trójkolorowej stała się dwukolorową.

    Mam wyłączone automatyczne aktualizacje i w ogóle aktualizację.
    Jak tefon zaktualizował mi do nowszej wersji to tyle dziadostwa się od
    razu doinstalowało, ze duzo czasu mi zajeło uporywanie sie z tym.
    Wreszcie powrócilam do poprzedniej wersji, poustawiałam conieco od nowa
    i teraz nie uaktualniam.

    > I coś takiego właśnie by się przydało, jakiś defragmentator pamięci
    > wewnętrznej aby zdefragmentować i tym samym przygotować wolna przestrzeń
    > po odinstalowanych fabrycznych programach do instalacji nowych. Dostępne
    > czyszczenie pamięci w sumie nic nie daje. Co z tego że z nawigacji usunę
    > zapisane trasy, jak za chwilę i tak będą zapisane nowe.

    Wyłącz tę nawigację. Włączaj wtedy kiedy potrzebujesz.

    --
    animka

  • 34. Data: 2017-12-15 20:29:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie w tym chyba jednak problem - na karcie pamięci jest jeszcze duużo
    > wolnego miejsca. Samo systemowe czyszczenie pamięci nie likwiduje
    > komunikatu o braku miejsca.

    To może jest to jakaś usterka, więc dzwoń do serwisu i zapytaj co i jak.

    --
    animka

  • 35. Data: 2017-12-17 17:22:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/13/2017 11:52 AM, Trybun wrote:
    > Brakuje mi 22MB wolnego miejsca do zaktualizowania Google Maps,.

    Odinstaluj aktualizacje nieuzywanych aplikacji i wyklucz je z
    aktualizacji automatycznych.

  • 36. Data: 2017-12-17 17:34:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Dec 2017 17:22:40 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Odinstaluj aktualizacje nieuzywanych aplikacji i wyklucz je z
    > aktualizacji automatycznych.

    A ktoś w ogóle ma włączoną aktualizację automatyczną wszystkiego?

    --
    Marek

  • 37. Data: 2017-12-17 18:48:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/17/2017 5:34 PM, Marek wrote:
    > A ktoś w ogóle ma włączoną aktualizację automatyczną wszystkiego?

    Domyślnie każdy Android jaki miałem. To sposób którym mozna osiągnąć
    najwięcej, często zwalnia się z giga flash. Wada tylko taka że
    aplikacje beda nadal *chciały* się zakutualizwać i jedno omsknięcie
    palca i znowu mamy jakieś g... zaktualizowane. Android naprawde jest
    projektowany przez idiotów którzy w zyciu nie widzieli budżetowego
    telefonu z 8GB flash i 4GB bloatware wliczając w to ich własny bloatware.

  • 38. Data: 2017-12-17 20:23:07
    Od: p...@g...com

    Większość pewnie bo to ustawienie defaultowe przez Wi-Fi ;-)

  • 39. Data: 2017-12-18 20:32:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a310668$0$642$6...@n...neostrada.pl

    > Brakuje mi 22MB wolnego miejsca do zaktualizowania Google Maps,.

    Ta aplikacja ma swą okrojoną wersję.
    Kiedyś twierdziłeś zawzięcie, że można aplikacje instalować na karcie. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 40. Data: 2017-12-20 15:30:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 20:27, Animka pisze:

> [...]
    > razu doinstalowało, ze duzo czasu mi zajeło uporywanie sie z tym.
    > Wreszcie powrócilam do poprzedniej wersji, poustawiałam conieco od

    Masz na myśli aktualizację systemu operacyjnego czy zainstalowanych
    programów z Google Play? Zresztą zdaje się że nie mamy wyboru - jedno i
    drugie musimy aktualizować,. Ile ja bym dał za możliwość aktualizacji
    systemu w tablecie na nowszy, bo tak właściwie z punktu widzenia
    aktywnego użytkownika ten tablet to ze względu na muzealny system jest
    normalnym trupem. Mi w sumie służy już tylko czasem do nawigacji, i do
    czytania audiobooków. Sklep Google już od dawna nie wspiera tego systemu
    (2.2.2)

    > Wyłącz tę nawigację. Włączaj wtedy kiedy potrzebujesz.

    Jasne, tylko że to nie jest rozwiązanie. Np. kasując zapisy w opcji
    ulubione nic na tym nie zyskam, tylko kłopot bo zamiast jednego
    kliknięcia - "dom" muszę każdorazowo żmudnie wpisywać swój adres
    zameldowania.