  • 41. Data: 2017-12-20 15:32:47
    Temat: Re: Co z tą pamięcią?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 20:29, Animka pisze:

    > To może jest to jakaś usterka, więc dzwoń do serwisu i zapytaj co i jak.

    Cały ten Android to jedna wielka usterka. Zresztą dużym uproszczeniem by
    było zrzucać całą winę na system który bazuje na Linuksie, to
    kapitalistyczne ścierwa tak konfigurują swoje wyroby aby użytkownik
    długo nie mógł się nim cieszyć.

  • 42. Data: 2017-12-20 15:34:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 16:14, r...@k...pl pisze:

    > Przenieś przez LinkSD na dodatkową partycję, to przeniesiesz całą apkę z
    > danymi, a nie tylko jej część.
    > Poza tym zobacz ile cache aplikacji zajmują zbędnego miejsca.

    Zwyczajnie mam obawy, na jakiej zasadzie są przenoszone te fabryczne
    APKi? Co będzie jak ta zewnętrzna karta SD ulegnie awarii? I jeszcze
    jedna sprawa - dlaczego ten program się upiera przy przenoszeniu
    fabrycznych programów a nie koncentruje na instalacji nowych, na
    wybranym przez użytkownika nośniku?

  • 43. Data: 2017-12-20 15:35:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Odinstaluj aktualizacje nieuzywanych aplikacji i wyklucz je z
    > aktualizacji automatycznych.

    Normalna rzecz, zresztą aktualizowałem tylko te programy które
    potrzebuję/potrzebowałem. Teraz zresztą nie ma już takiego dylematu, bo
    wszystkie te które tylko zajmowały miejsce już usunąłem z Pamięci
    Wewnętrznej.

  • 44. Data: 2017-12-20 15:35:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5a310668$0$642$6...@n...neostrada.pl

    > Ta aplikacja ma swą okrojoną wersję.
    > Kiedyś twierdziłeś zawzięcie, że można aplikacje instalować na karcie. :)

    A skąd mogłem wiedzieć że mimo instalacji na zewnętrznej SD i tak
    instalowany program zajmuje część miejsca w pamięci wewnętrznej...

    Okrojona, a więc pewnie mniej funkcjonalna?

  • 45. Data: 2017-12-20 16:16:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:30, Trybun pisze:

    > Masz na myśli aktualizację systemu operacyjnego czy zainstalowanych
    > programów z Google Play?

    Wyłączoną mam aktualizację systemu i nawet Google Play.

    Zresztą zdaje się że nie mamy wyboru - jedno i
    > drugie musimy aktualizować,. Ile ja bym dał za możliwość aktualizacji
    > systemu w tablecie na nowszy, bo tak właściwie z punktu widzenia
    > aktywnego użytkownika ten tablet to ze względu na muzealny system jest
    > normalnym trupem. Mi w sumie służy już tylko czasem do nawigacji, i do
    > czytania audiobooków. Sklep Google już od dawna nie wspiera tego systemu
    > (2.2.2)

    W tym przypadku to szkoda trochę.

    > Jasne, tylko że to nie jest rozwiązanie. Np. kasując zapisy w opcji
    > ulubione nic na tym nie zyskam, tylko kłopot bo zamiast jednego
    > kliknięcia - "dom" muszę każdorazowo żmudnie wpisywać swój adres
    > zameldowania.

    Nie kasuj historii czy pamięci tylko dawaj na wstrzymanie. Wyłaczaj
    internet w telefonie jak nie potrzebujesz (Dane komórkowe).

    --
    animka

  • 46. Data: 2017-12-20 17:20:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:32, Trybun pisze:

    > Cały ten Android to jedna wielka usterka.

    Nie skorzystam już ze starszego telefonu. Przyzwyczaiłam sie do
    androida, no i wreszcie mogę normalnie sms-y pisać -jak na klawiaturze i
    nie męczę się.

    Zresztą dużym uproszczeniem by
    > było zrzucać całą winę na system który bazuje na Linuksie, to
    > kapitalistyczne ścierwa tak konfigurują swoje wyroby aby użytkownik
    > długo nie mógł się nim cieszyć.

    Ja się cieszę, tylko to co mi niepotrzebne najpierw ubiłam, czy wyłaczyłam.

    --
    animka

  • 47. Data: 2018-05-05 23:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a310668$0$642$6...@n...neostrada.pl

    > Brakuje mi 22MB wolnego miejsca do zaktualizowania Google Maps,.

    Mam:

    -- Google
    -- Yanosika
    -- Waze
    -- Osmanda
    -- Ryśka

    i 197 innych aplikacji...
    Łącznie naliczyłem 202 aplikacje.
    Mogę masę z nich wywalić bez żalu, bo są nieużyteczne.

    Ale miejsca mi nie brakuje.

    Nie sformatuję SD jako przedłużki ,,pamięci wewnętrznej'',
    bo telefon znacznie lepiej nadaje się do wielowątkowego
    (szybkiego i bezpiecznego) ciągania filmów (map do Osmanda
    i innych długich plików) niż laptop a najszybszą drogą
    zabrania czegoś z SD jest wyjęcie SD i wpięcie do laptopa.

    Nie umiem telefonem ściągać w tle filmów z Jutuby -- do
    tego lepszy jest laptop.

    Gniazdko USB w telefonie służy mi tylko do ładowania,
    przez co być może podepnę tam odbiornik energii.

    Małe pliki mogę zabrać via WiFi, ale gigabajtowe
    wolę brać drutem, a podłączanie telefonu drutem
    do laptopa daje takie sobie ;) efekty.

    Użyteczność laptopa stale spada, podczas gdy
    telefonu -- rośnie. Laptop góruje nad telefonem:

    - Windowsem tam, gdzie konieczny jest Windows
    (mało jest takich programów, ale takie są)

    - dużym (choć niezbyt dużej rozdzielczości) ekranem

    - klawiaturą, choć to wątpliwe górowanie, bo zazwyczaj
    ,,klawiatury'' telefonowe (choćby rozpoznawanie mowy)
    są lepsze niż laptopowe

    - możliwością podpięcia terabajtowych HDD

    - wyjściem HDMI

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,