  • 1. Data: 2011-07-31 14:45:19
    Temat: Co z Androidem, okolo 3", WVGA
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witajcie,
    jaki smartfon z ekranem okolo 3" (maks 3,5" ; zeby nie byl za duzy)
    rozdzialka wyzsza, czyli WVGA (800x480)
    I zeby nie byl to ZTE Blade (bo ja mam, a kobitce sie design nie podoba).
    Obecnie uzywa X8 i jest zadowolona, ale przydalaby sie lepsza
    rozdzialaka i procek.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-07-31 15:20:58
    Temat: Re: Co z Androidem, okolo 3", WVGA
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > I zeby nie byl to ZTE Blade (bo ja mam, a kobitce sie design nie podoba).
    > Obecnie uzywa X8 i jest zadowolona, ale przydalaby sie lepsza

    Ale z klawiatura, czy bez? Jest chinski Meizu M9. Swoja droga telefon
    mniejszy od Desire z dotykowa klawiatura to nieporozumienie konstrukcyjne.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-07-31 15:26:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 16:20:58 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Ale z klawiatura, czy bez? Jest chinski Meizu M9. Swoja droga telefon
    > mniejszy od Desire z dotykowa klawiatura to nieporozumienie konstrukcyjne.

    Taki Artemis sprawdzał się świetnie, no ale przecież piórka nie są już
    trendi/dzeżi/metro/kaczo czy coś tam jeszcze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2011-07-31 16:02:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "topek" napisał:

    > I zeby nie byl to ZTE Blade (bo ja mam, a kobitce sie design nie podoba).
    > Obecnie uzywa X8 i jest zadowolona,

    Design Bladawca się nie podoba, a z X8 o wyglądzie mydelniczki jest
    zadowolona?
    One chyba faktycznie z Wenus pochodzą...

    JoteR

  • 5. Data: 2011-07-31 21:43:47
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Taki Artemis sprawdzał się świetnie, no ale przecież piórka nie są już
    > trendi/dzeżi/metro/kaczo czy coś tam jeszcze.

    Ta, sa tacky i cheesy, poza tym sie gubia a i nie sposob ich uzytkowac
    gdy do dyspozycji mamy jedna reke. Cale szczescie, ze wymarly.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-07-31 21:54:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 22:43:47 +0100, G Nowak napisał(a):

    > gdy do dyspozycji mamy jedna reke. Cale szczescie, ze wymarly.

    Przez osoby uważające jak ty dziś są ekrany 4" które mieszczą mniej
    informacji niż dawniej 2.8"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 7. Data: 2011-07-31 22:54:20
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Przez osoby uważające jak ty dziś są ekrany 4" które mieszczą mniej
    > informacji niż dawniej 2.8"

    Masz samochod?

  • 8. Data: 2011-08-01 08:07:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-01 00:54, G Nowak pisze:

    > Masz samochod?

    pewnie ma, ale co to ma do rzeczy?

    IMHO, Waldek a racje.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-08-01 08:54:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 31.07.2011 16:45, topek wrote:
    > Witajcie,
    > jaki smartfon z ekranem okolo 3" (maks 3,5" ; zeby nie byl za duzy)
    > rozdzialka wyzsza, czyli WVGA (800x480)

    nie ma
    Blade jest najmniejszy z tą rozdzielczością, potem dopiero 3,7" -
    najtanie Milestone (cegła), Desire, Defy
    Marx

  • 10. Data: 2011-08-01 10:29:50
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-07-31 16:45, topek pisze:
> [...]
    > I zeby nie byl to ZTE Blade (bo ja mam, a kobitce sie design nie podoba).
    > Obecnie uzywa X8 i jest zadowolona, ale przydalaby sie lepsza

    a ktory telefon lepszy pod wzgledem funkcjonalnosci?
    Zastanawiam sie pomiedzy HTC DESIRE a ZTE BLADE. Telefon ma mi sluzyc do
    rozmow, smsow, stalego odbierania maili, latwego przegladania stron www
    i nawigowania w podrazach zagranicznych. Bawilem sie HTC, zainponowal mi
    super wyrazny wyswietlacz. Jak to wszystko wyglada w ZTE?