  • 1. Data: 2011-07-31 10:56:56
    Temat: Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Czy jeżeli mam w taryfie firma wlaczona usluge stan darmowy i
    przekieruje rozmowy np. gdy nie odbiera na inny numer play (play fresh)
    to czy za przekierowane rozmowy place osobno wedlug cennika czy schodza
    mi z pakietu stan darmowy lub pakietu zlotowek?

    pozdrawiam
    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 2. Data: 2011-07-31 11:03:09
    Temat: Re: Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Pendrive napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

> [...]
    > fresh) to czy za przekierowane rozmowy place osobno wedlug cennika czy
    > schodza mi z pakietu stan darmowy lub pakietu zlotowek?

    Za przekierowanie płaci się wg cennika, czyli powinno "schodzić" ze
    stanu darmowego. Doczytałbym regulamin i spytał w BOK-u dla pewności.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2011-07-31 11:18:56
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-31 13:03, Marcin Kocur pisze:

    > Za przekierowanie płaci się wg cennika, czyli powinno "schodzić" ze
    > stanu darmowego. Doczytałbym regulamin i spytał w BOK-u dla pewności.

    ktos tu pisałem jakis czas wlasnei o tych przekierowaniach schodzacych
    ze stanu darmowego dlatego tu pisze, ale faktycznie napisze do boku dla
    pewnosci. W orange bylo to wredne bo bylo doliczane osobno.

    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-07-31 11:28:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > ktos tu pisałem jakis czas wlasnei o tych przekierowaniach schodzacych ze
    > stanu darmowego dlatego tu pisze, ale faktycznie napisze do boku dla
    > pewnosci. W orange bylo to wredne bo bylo doliczane osobno.

    We Freshu schodzi z darmowego.
    Wykonaj testowe polaczenie i sprawdz w billingu on-line.

    Pozdrawiam
    SDD