-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co wybrać cz2
Date: Mon, 1 Oct 2012 21:07:33 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <k4cplq$t1l$1@node1.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<k4bpbk$q9$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1349118458 29749 89.67.158.86 (1 Oct 2012 19:07:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Oct 2012 19:07:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 120927-1, 2012-09-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467246
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
news:k4bpbk$q9$1@node2.news.atman.pl...
> IMO błąd. Dla jednej osoby 3-drzwiowy jest zdecydowanie wygodniejszy -
> wiem bo mam :-). Znacznie łatwiej się wsiada przez szerokie drzwi. Owszem
> na parkingu nie można ich całkiem na oścież otworzyć, ale i tak łatwiej
> się wsiada przez szerokie uchylone niż przez wąskie uchylone minimalnie
> bardziej.
Gucio prawda. Ja należę do osobników większej postury (szczególnie wszerz
;-) i jeżdżę zarówno autami 3 jak i 5 drzwiowymi, więc porównanie mam.
Przewaga auta 3 drzwiowego jest tylko wtedy, gdy możesz drzwi otworzyć na
ościerz. Wtedy rzeczywiście pasażerowie wsiadający z przodu mają odrobinę
wygodniej. Jednak najczęściej samochód parkuję między innymi autami i wtedy
długie drzwi to całkowita porażka. Dodatkowo dostęp do tylnej kanapy jest
mocno niewygodny, a na ciasnym parkingu to trzeba być człowiekiem gumą, żeby
coś z tyłu wyciągnąć... ;-)
Przewóz większych gratów też wymaga sporych akrobacji, bo nijak nie ma jak z
boku sobie pomóc. W 5 drzwiowym otwieram tylne drzwi i mam pełny dostęp do
przestrzeni w samochodzie. No i wkurzają mnie pasy, które trzeba gdzieś z
tyłu wyciągać i układają się jakoś niewygodnie (nie w każdym).
Pozdrawiam
X
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.12 21:13 Iksiński
- 01.10.12 21:16 Iksiński
- 01.10.12 21:23 RoMan Mandziejewicz
- 01.10.12 21:24 Tom N
- 01.10.12 21:25 Iksiński
- 01.10.12 21:52 PiteR
- 01.10.12 22:13 Michal
- 01.10.12 22:26 b...@o...pl
- 01.10.12 22:45 Cavallino
- 02.10.12 09:40 Ergie
- 02.10.12 10:42 Iksiński
- 02.10.12 11:54 Ergie
- 02.10.12 13:05 Iksiński
- 02.10.12 13:30 Ergie
- 02.10.12 14:40 Iksiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=