  • Data: 2012-10-04 10:19:27
    Temat: Re: Co wybrać cz
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 14:35, b...@o...pl pisze:
    > Ponad 50 odpowiedzi, z czego na temat może 5, reszta to jakieś dyrdymały i problemy
    wyssane z palca. Zmywarek nie zamierzam do auta pakować, a jak będę musiał to zrobię
    przez klapę bagażnika, albo podjadę drugim autem do którego NA PEWNO wejdzie, więc
    wali mnie co się zmieści do 3d a do 5d nie i odwrotnie. Stwarzacie sobie jakieś
    sztuczne problemy żeby tylko pokazać kto jest głupi a komu nogi śmierdzą.

    No! I przyszedł leśniczy i wygonił wszystkich z lasu! :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __