  • Data: 2010-11-17 09:37:29
    Temat: Re: Co wybrać bandyta czy fazer
    Od: donia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-15 22:53, alles pisze:
    > Proszę o pomoc w wyborze motocykla
    > ciężko mi się zdecydować na zakup motorka waham się pomiędzy Bandytą
    > 1200 a raz Fazerem 1000. oczywiście z owiewkami.
    > A może wy coś doradzicie?
    > może jakiś inny motor?
    > kwota maksymalnie do 12 tys
    > dodam jeszcze że mam 199cm wzrostu
    > i że raczej nie interesują mnie 600-ki.
    > Do tej pory latam na xj900s dywersja
    > proszę o rady i sugestie!!!!

    Ja bym wziął fazera 1000, bo w porównaniu z B12:
    - lepsze zawieszenie;
    - lepsze hamulce;
    - wydaje mi się, że jest trochę większy, więc dla Ciebie to zaleta;

    - silnikowo motocykle bardzo podobne, zależy kto co lubi, B12 na pewno
    bardziej hałasuje.

    Inna sprawa, to cena, na pewno w tej samej cenie będziesz miał B12 w
    lepszym stanie/młodszy, bo to jest po prostu tańszy motocykl.

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka