  • 1. Data: 2012-05-29 13:09:04
    Temat: Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?
    Od: Abecolek <A...@...pl>

    Jak w temacie. Kończy mi się umowa w oranżu i dostałem taki oto wybór
    telefonów (nie licząc innych marek, których nie trawię lub nie chcę):
    - SGS 2 (i musiałbym dopłacić ze 400 PLN)
    - SGS +
    - Xperia Arc S

    A może coś innego?
    Coś polecicie, poradzicie?

    W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.

  • 2. Data: 2012-05-29 20:13:58
    Temat: Re: Co wybrać? SGS2, Xperia Arc S a może SGS+?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.05.2012 13:09, Abecolek pisze:

> [...]
    > telefonów (nie licząc innych marek, których nie trawię lub nie chcę):
    > - SGS 2 (i musiałbym dopłacić ze 400 PLN)
    latarka ma być czy nie??
    > A może coś innego?
    > Coś polecicie, poradzicie?
    >
    > W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.
    zostawić to co masz, nowy opchnąć na allegro

    ToMas

  • 3. Data: 2012-05-29 21:18:02
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > A może coś innego?
    > Coś polecicie, poradzicie?
    >
    > W tej chwili mam używkę SGSa i jak dla mnie sprawuje się znakomicie.

    Mam SGS II, miałem SGS I, dziecko ma ARC S, jestem zadowolony jednak
    różnica między SGS a SGS 2 nie jest warta dopłaty - w moim przypadku
    ponad 600. Co do ARC S trudno powiedzieć, podobne do SGS 2 ale wydaje
    się delikatniejszy, ma standardowo naklejoną folię na ekran która nawet
    mało się rysuje, bateria w Xperi trzyma dzień ale telefon służy do gier,
    Angry birds i jakieś tam głaskanie kota. W moim SGS 2 od dnia do 3 w
    zależności od sposobu użytkowania. No i oczywiscie samsung ma Gorilla
    Glas - ale i tak mam folię. No i to zabezpieczenie pokrowiec, myślę że
    już kilkanaście razy uratował mi fona, choć podobno samsungi są odporne
    na upadki. Xperia nie wiem, też jest etui. W razie pytań pisz na priv.

  • 4. Data: 2012-05-29 22:56:42
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 29 May 2012 21:18:02 +0200, Marcin napisał(a):

    > No i oczywiscie samsung ma Gorilla
    > Glas - ale i tak mam folię. No i to zabezpieczenie pokrowiec, myślę że
    > już kilkanaście razy uratował mi fona, choć podobno samsungi są odporne
    > na upadki.

    Ad. samego SGS - upadki przeżył ze 4, albo i 5.
    Natomiast gorilla glass już mi się zaczyna haczyć pod palcami :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-05-30 07:15:02
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    bierz SGS2 i bedziesz super zadowolony
    mialem SGS a teraz mam SGS2 i jest znacznie lepszy. wszystko dziala znacznie plynniej
    i dluzej chodzi na baterie.
    w sumie skoro piszesz ze dziala ci od 1 - 3 dni to za duzo tel nie uzywasz wiec
    mozesz rownie dobrze pozostac przy tym co masz a nowke sprzedac