  • 51. Data: 2010-01-04 09:13:54
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mirek Ptak wydusił z siebie te słowy:

    > Dnia 2010-01-03 21:58, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > ^^^^^^^^^
    > Zdecydowanie się nie zgadzam.

    bo?
    Zaraz pewnie powiesz, ze jest głosno i w ogole...
    Wiec od razu odpowiadam:
    1. pisalem o komforcie dynamiki jazdy
    2. na zewnątrz samochodu to moze i jest głośniej, ale w srodku? Obawiam sie,
    ze to już nie jest takie oczywiste, choc oczywiście wszystko zależy co do
    czego porównujemy

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 52. Data: 2010-01-04 09:23:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Błąd. To silnik koncernu PSA. Nie ma nic wspólnego z Mondeo,
    > przynajmniej tym w starszym nadwoziu ;) I dlatego V50 de best jest ;)

    ja tam wole 407 bo jest większy, wg mnie ładniejszy i komfort podróżowania
    też mi bardziej pasuje, ale gusta są różne.

  • 53. Data: 2010-01-04 10:07:14
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > ja tam wole 407 bo jest większy, wg mnie ładniejszy i komfort podróżowania
    > też mi bardziej pasuje, ale gusta są różne.

    Jest większy, czy ładniejszy - nie wiem, komfort podróżowania podobny,
    zachowanie na drodze - V50 deczko, ale naprawdę tylko deczko lepiej, koszty
    serwisowania - V50 dużo lepiej ;) Prestiż - no comment. Cena zakupu - V50
    trochę tańsze.

    Jurand.

  • 54. Data: 2010-01-04 10:48:59
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2010-01-03 22:55, DoQ wrote:

    > Pitolisz. 2.0HDI moze miec osprzet Boscha, Siemensa albo Delphi z czego
    > najlepiej sprawuja sie te pierwsze. W 407 od 2007 montuja Delphi i
    > zaczynaja sie problemy...

    Poza tym w V50 jest zupelnie zmodyfikowany osprzet silnika i nawet
    montowany jest inaczej. Innaczej tez jest oprogramowany co ma wplyw na
    chalas przy wyzszych obrotach i spalanie na nizszych.

    K.

  • 55. Data: 2010-01-04 11:08:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Jest większy,

    Jest większy

    > czy ładniejszy - nie wiem,

    no to już rzecz gustu

    > komfort podróżowania podobny,

    No generalnie tak, ale mi chodzi bardziej o to, ze wole "styl komfortu"
    Peugeota niż Volvo.

    > zachowanie na drodze - V50 deczko, ale naprawdę tylko deczko lepiej,

    a tu nie mam zdania. Wydaje mi sie, ze oba sa podobne

    > koszty serwisowania - V50 dużo lepiej ;) Prestiż - no comment. Cena
    > zakupu - V50 trochę tańsze.

    hmm to zalezy na co sie patrzy.
    Mysle, ze serwis jest na podobnym poziomie, a co do cen - na nowych cenach
    sie nie znam, ale używane to chyba jednak P407 wyjdzie taniej.

    generalnie chodzi mi bardziej o to, ze P407 pasuje mi bardziej, ale to takie
    subiektywne odczucie

  • 56. Data: 2010-01-04 12:49:06
    Od: michail <R...@c...barg.cy>

    W dniu 2010-01-03 22:56, Bydlę pisze:

    > O tym
    >
    > http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg
    >
    > Piszesz?

    ROTFLMAO :D

    --
    Michail

  • 57. Data: 2010-01-04 13:40:11
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > Błąd. To silnik koncernu PSA. Nie ma nic wspólnego z Mondeo, przynajmniej
    > tym w starszym nadwoziu ;) I dlatego V50 de best jest ;)
    >
    > Jurand.

    Mowisz, ze 2,0 volvowskie jest najlepszym dieselkiem z generalnie takich
    dwulitrowek?
    Mam porownanie do a4 z 2004 (v50 tez z 2004) i audi jest cicsze, ale wg
    mnie slabsze chociaz na papierze niby lepsze.

  • 58. Data: 2010-01-04 14:01:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-04 09:13, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
> [...]

    > 2. na zewnątrz samochodu to moze i jest głośniej, ale w srodku? Obawiam
    > sie, ze to już nie jest takie oczywiste, choc oczywiście wszystko zależy

    Zdecydowanie się nie zgadzam, że jazda dieslem w mieście w jakimkolwiek
    aspekcie poprawia komfort jazdy, nawet dynamikę, bo wtedy jest to
    okupione jeszcze większym wachlowaniem skrzynią biegów z powodu krótkich
    biegów.
    Co do głośności - tak jest trochę głośniej, ale zupełnie mi to nie
    przeszkadza, zwłaszcza jak mam zamknięte okna :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 59. Data: 2010-01-04 14:07:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-04 08:30, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > pewnie, tylko ile na rynku jest sioników turbobenzynowych?

    Trochę jest, a w związku z modą na downsizing będzie ich coraz więcej.

    > I czy vectra i mondeo mozesz sobie takie kupic?

    Nie wiem jak Mondeo, ale Vectrę i owszem i to z bodaj dwoma różnymi
    silnikami - 2.0T i 2.8T V6

    > No i co z kosztami użytkowania turbodiesla i turbobenzyny?

    Nie słyszałem o kłopotach z wtryskiwaczami w turbo benzynie ;)

    > Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to mocnozdecydowanie.

    Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mieście nie.

  • 60. Data: 2010-01-04 14:16:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mirek Ptak wydusił z siebie te słowy:

    > Dnia 2010-01-04 08:30, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Trochę jest, a w związku z modą na downsizing będzie ich coraz więcej.

    no w sumie zniknąłem nowe auta. Jesli szukac w kilku letnich sprawa sie ma
    gorzej. Masz racje.

    > Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mieście nie.

    a dlaczego tak?
    Ja powiedzialbym, jesli juz, ze dokladnie odwrotnie.
    W miescie duzy moment u dołu jest zdecydowanie bardziej przydatny, choć nie
    powiem - sprawne wyprzedzanie bez redukcji to niewątpliwie równie ważna
    zaleta.
    Ja chyba w ogole lubie diesle, choć nie wszytskie ;-)