  • 131. Data: 2010-01-08 03:11:42
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Moon,

    Friday, January 8, 2010, 2:13:55 AM, you wrote:

    > Co Adas, dojrzałeś do kolejnej akcji?
    > Masz jak w banku, teraz będę miał trochę czasu.

    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, co tu się dzieje? Dwóch grupowych
    troli tłucze się, że aż pióra lecą, Moon ma być prezesem poważnej
    spółki, drugi zamiast Granadą ponoć Punto jeździ, jakieś dane osobowe
    w powietrzu latają. Czy przez te parę miesięcy, jak mnie tu nie było,
    świat całkiem zwariował?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 132. Data: 2010-01-08 04:28:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jak najbardziej posiadam.
    > Kłamiesz płaszczątko, dumny posiadaczu punto.

    Tfu! On jeździ przednionapędową pandą!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 133. Data: 2010-01-08 12:56:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, co tu się dzieje?

    Moon wystosował sto pięćdziesiąte ostatnie ostrzeżenie.

    > Dwóch grupowych
    > troli tłucze się, że aż pióra lecą,

    Dzień jak codzień.[1]

    > Moon ma być prezesem poważnej
    > spółki, drugi zamiast Granadą ponoć Punto jeździ,

    Obie te informacje są równie prawdziwe.

    > jakieś dane osobowe
    > w powietrzu latają. Czy przez te parę miesięcy, jak mnie tu nie było,
    > świat całkiem zwariował?

    Patrz 1.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 134. Data: 2010-01-09 17:23:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 02:10:13 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedziba
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > Jak najbardziej posiadam.

    Istotnie. Nie jest to tylko ani samochód (vauxhall), a ni Pana.

    > Kłamiesz płaszczątko, dumny posiadaczu punto.
    Pomylił mnie Pan ze swoim wiernym wylizywaczem odbytu, Zygmusiem Zarzeckim.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 135. Data: 2010-01-09 17:24:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 04:28:08 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Tfu! On jeździ przednionapędową pandą!

    Kłamiesz, jesteś jak zwykle niedoinformowany - w sumie nic dziwnego,
    moonowy kałożerco.

  • 136. Data: 2010-01-09 17:25:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 02:13:55 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > Co Adas, dojrzałeś do kolejnej akcji?
    > Masz jak w banku, teraz będę miał trochę czasu.

    Biorąc pod uwagę co Ty masz w banku, to jakoś nie boję :D

  • 137. Data: 2010-01-09 17:49:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Moon pisze:

    > jeszcze jakieś rewelacje mikry młocie?

    To ze jestes debilem, to zadna rewelacja.

    --
    Karolek

  • 138. Data: 2010-01-09 19:01:28
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Biorąc pod uwagę co Ty masz w banku, to jakoś nie boję :D

    mało ci było stressu w zeszłym roku?
    poprawię ci zaraz, psycholu.

    moon

  • 139. Data: 2010-01-10 01:42:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 19:01:28 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > mało ci było stressu w zeszłym roku?

    Stresu? Znów Pana wyobraźnia ponosi.

    > poprawię ci zaraz, psycholu.

    Wie Pan, w końcu może jednak załatwię Panu jazdę po sądach?

  • 140. Data: 2010-01-10 23:43:44
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    > przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > Stresu? Znów Pana wyobraźnia ponosi.

    > Wie Pan, w końcu może jednak załatwię Panu jazdę po sądach?

    jazdę, ale do prokuratora, to będziesz miał ty, nie myśl, że ci się uda,
    jemiole.
    jeszcze ci stalking dorzucę, ty durny kmiocie.

    moon