  • 121. Data: 2010-01-05 21:17:04
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Moon wydusił z siebie te słowy:

    > już wszytsko, co mi potrzeba, o Tobie wiem

    gówno wiesz.
    tacy najgorsi.
    on już wszystko wie.
    dielsa się napił.

    moon

  • 122. Data: 2010-01-05 21:55:12
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jurand pisze:

    > Oczywiście robię to celowo - ponieważ oceniam V50 jako całość, a nie tylko
    > silnik. To jeden z najtańszych obecnie samochodów, jeśli chodzi o koszty
    > eksploatacji, do tego bardzo fajnie się prowadzący i nikt nie powie, że
    > jeździsz "autem na F".

    Szfeckie Folvo :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 123. Data: 2010-01-05 22:22:41
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 05 sty 2010 o 20:41 GMT, Hektor napisał(a):

    > Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał

    > 407 w klasie premium? No, no...

    407 blizej do S60 niz do S40/V50

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 124. Data: 2010-01-06 00:02:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 22:56:58 +0100, Bydlę napisał(a):

    > O tym
    >
    > http://i49.tinypic.com/15hgux.jpg

    Genialne! :)

    Szkoda, że na prhn takich rzeczy nie ma sensu puszczać, bo obrazek zaraz
    zniknie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 125. Data: 2010-01-06 23:49:45
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Kupowanie paliw z gatunku "premium" (wszelkie ultimate, v-power i inne
    > takie) przy pierwszych mrozach, to proszenie się o kłopoty.
    > Tych paliw stacje sprzedają sporo mniej niż "zwykłego" ON, więc
    > prawdopodobieństwo trafienia na jeszcze letnie paliwo, jest zbyt duże.

    Po tym tankowaniu też doszedłem do identycznych wniosków.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 126. Data: 2010-01-07 14:49:04
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    The_EaGle <t...@d...com> popełnił(a):

    > W wiki jest błąd. Mondeo z silnikiem 136KM 100kW jest montowane od
    > 2005 roku wiec od 5 lat. 2007 to był ostatni i nie pełny rok
    > produkcji mondeo poprzedniej generacji mk III i początek mk IV.

    W Mondeo Mk3 NIE BYŁY montowane diesle 2.0 136 KM, czyli te od PSA/Ford.
    Pojawiły się dopiero w Mondeo IV.

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C109575
    16

    > Faktycznie co do 6 lat to przesadziłem. Pomyliłem się o rok.

    A link z otomoto.pl to wykładnia niesamowita :). I czy ja dobrze widzę, że
    to Mondeo z 2005 roku ma tylne światła sprzed FL?

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 127. Data: 2010-01-08 00:57:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 22:50:58 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedziba przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > ja mam vectrę 2,2 direct, wcale nie turbo, ale ma 155 koni i jeździ pięknie.

    Kłamie Pan. Nie posiada Pan takiego samochodu.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 128. Data: 2010-01-08 01:00:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 22:56:23 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > uważaj, bo za działanie na szkodę firmy możesz złapać coś więcej.

    Racja, mogę złapać Pana, Panie Prezesie na ładny wyroczek za to, że działa
    Pan na szkodę QMC International sp. z o.o.

    > nie mówiąc o groźbie karalnej, podszywaniu się i takich małych klockach.
    > to będzie twój ostani rok w usenecie, małpko.

    Dobra, Dynda, z pręgierza już uciekłeś, teraz czas na PMS. Spylaj w
    podskokach, wielu Twoich klientów tutaj czytuje, więc im więcej swoich
    debilizmów tu wypiszesz, tym większa szansa, że znów konkurencja złapie
    kontrakt, a Ty będziesz musiał swoją matkę do grobu za zasiłek z ZUS
    wpakować, bo Cię na pogrzeb nie będzie stać, gołodupcu.

  • 129. Data: 2010-01-08 02:10:13
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Mon, 4 Jan 2010 22:50:58 +0100, Moon napisał(a):
    >
    > Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedziba
    > przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > Kłamie Pan. Nie posiada Pan takiego samochodu.

    Jak najbardziej posiadam.
    Kłamiesz płaszczątko, dumny posiadaczu punto.

    moon

  • 130. Data: 2010-01-08 02:13:55
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Racja, mogę złapać Pana, Panie Prezesie na ładny wyroczek za to, że
    > działa Pan na szkodę QMC International sp. z o.o.

    Co Adas, dojrzałeś do kolejnej akcji?
    Masz jak w banku, teraz będę miał trochę czasu.

    moon