    From: The_EaGle <t...@d...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Date: Mon, 04 Jan 2010 22:03:02 +0100

    DoQ pisze:

    > Obecność FAP nie ma znaczenia. Uklady Delphi są w obu wersjach i w obu
    > jest ta sama pompa 1920LP - chcesz stosowne obrazki czy darujesz mi
    > wycinanki?

    Jeżeli jest ta sama wersja i mówisz mi o tym jako o dowodzie to dalej
    albo nie rozumiesz co ja napisałem.

    Nie mam dowodu że w volvo, fordzie i PSA jest montowany inny osprzęt
    specjalnie do tych modeli. To że są różne wersje, które mogą być
    montowane w każdym koncernie to nie ma znaczenia.

    Chodzi o to że w momencie np rok 2006 tdci mondeo 2.0 136KM ma taki sam
    jak volvo V50 w 2006. Jasnym jest że pompa wtryskowa w 2003r w c-max
    może się różnic od tej w 2010 w mondeo bo to 7 lat! Choć wtryski są jak
    widzę te same!
    Silniki generalnie są razem opracowywane i razem rozwijane przez dwa
    koncerny forda i PSA i tak samo trafiają pod maski! Pracę nad 1.6d i 2.0
    d są prowadzone przez 8 lat.

    > No zaraz zaraz. Jeszcze niedawno pisales ze Citroen, Peugeot i Ford ma
    > zawsze TEN SAM osprzęt zasilania paliwem cyt.
    > "Bzdury piszesz jak potłuczony. Tam WSZYSTKO jest to samo.
    > Sprawdź sobie w katalogach częsci, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, ,
    > WSZYSTKO bo to ten sam silnik."

    No właśnie że "jest to samo" tzn że że zarówno te dwie wersje czy nawet
    20 są w volvo, PSA i fordzie. Poproszę o dowód że tylko te 3 wersje są
    fordzie a 3 inne w PSA a jeszcze inne w volvo. To dopiero mogło by dać
    dowód że silnik forda są np bardziej awaryjne bo mają inny osprzęt który
    nie jest montowany np w volvo. Przedstawisz mi takie wycinanki?

    > Podalem ci na widelcu ze sa przynajmniej dwie rozne opcje. Zamiast
    > przyznac mi oczywista racje, bedziesz sobie dalej zlosliwie popiardywal?

    Sensem mojej wypowiedzi było że z moich informacji silniki PSA, forda i
    volvo nie różnią się osprzętem. Na razie nie uzyskałem od Ciebie
    stosownych dowodów że jest inaczej. Jedyne co przedstawiłeś to że silnik
    DW10 ma dwie wersje pompy wtryskowej w zależności od zastosowania FAP i
    tyle.

    Pozdrawiam
    Rafał