  • Data: 2010-01-04 20:36:27
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > ale słyszałeś kiedyś Mondeo TDCI - prawda? :D
    > Wypisz wymaluj - betoniarka.

    Ty nie rozróżniasz, mam takie wrażenie 3 silników tdci w mondeo. Być
    może że starszy był głośniejszy, niż nowszy.
    Masz jakiś dowód że to co słyszałeś to był ten sam co w V50 o który
    toczy się dyskusja?

    > nie mówie o dzwięku w kabinie, tylko na zewnątrz.

    A to tłumik czy wibracje przenoszone przez poduszki nie mają nic
    wspólnego z dźwiękiem na zewnątrz?

    > Zwróc kiedyś uwage na Mondeo TDCI kiedy będzie chodzić na wolnych
    > obrotach :D
    > Dzwięk na tyle charakterystyczny jak np. w ... maluchu. Nie da sie
    > pomylić z innym :)

    Zwracam często bo mondeo tdci jest masa i na pewno z maluchem go nie
    pomylę choć do audiofilii się nie zaliczam.

    > Zrob sobie kiedyś tą 'przyjemność' i posłuchaj chodzącego na wolnych
    > obrotach Forda Mondeo, a później chętnie zaprosze Cie do mnie na piwko,
    > zebyśmy mogli sobie o tym podyskutowac.

    Zapraszam do mnie do pracy jest kilka sztuk możemy posłuchać, znajdziemy
    gdzieś malucha i porównamy dźwiek... Jak nie słyszysz różnicy to ja nie
    wiem jak mogę ci pomóc ;)

    Pozdrawiam
    Rafał