    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Date: Mon, 4 Jan 2010 15:47:27 +0100

    Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Oczywiście robię to celowo - ponieważ oceniam V50 jako całość, a nie
    > tylko silnik. To jeden z najtańszych obecnie samochodów, jeśli chodzi
    > o koszty eksploatacji, do tego bardzo fajnie się prowadzący i nikt
    > nie powie, że jeździsz "autem na F".

    wiesz, dla jednego jest ważne co powie sąsiad, a dla innego ważniejsze jak
    sie w samochodzie czuje
    Mnie dobrze jeździlo sie V50 (z resztą pozostałymi S40, S60, V70 i S80 i XC
    90 również) tyle, ze nie przemawiają do mnie te samochody.
    Nie mam nic przeciwko nim, ale akurat od V50 wolałbym 407SW bo dla mnie jest
    wygodniejszy, jest większy, jest obszerniejszy (V50 jest .. mały) no i
    design Volvo w srodku do mnie nie przemawia.
    Podobnie jak z Cmaxem i scenikiem tu znów - zwykle wyposażenie 407 jest
    lepsze od V50. Silniki są te same, a reszta (wg mojego subiektywnego
    odczucia) jest na korzyść 407, a panoramiczny dach w SW naprawde dodaje
    uroku, kiedy siedzisz w srodku (a do tego ułatwia oglądanie swiateł na
    skrzyżowaniach ... no i seks pod gwiazami jest zajebisty ;-) ), choć
    podkreślam ze nic przeciwko V50 nie mam

    Stwierdzenie "n ie kupuj samochodu na F" już daaaawno jest nieaktualne.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)