  • 21. Data: 2011-05-17 15:10:07
    Temat: Re: Co wybrać - Era czy Play?
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik yabba napisał:

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Najprawdopodobniej przeniosę się do Play-a z uwagi na darmowe stacjonarne
    Dla poprawności - stacjonarnie w cenie. Darmowe to one nie są - abo
    trzeba zapłacić ;-)

    pzdr
    GS

  • 22. Data: 2011-05-17 16:58:57
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-17 16:04, yabba pisze:
    > Najprawdopodobniej przeniosę się do Play-a z uwagi na darmowe stacjonarne

    Przeniosłem biznes z Ery do Play,
    w taryfie 50 netto mam 340 minut do wszystkich, do Play za darmo,
    przez pół roku połowę abonamentu.

    Wszystkiego nie pamiętam, spojrzę w broszurę jutro. Technicznie z
    Play-em problemów nie ma, miałem wcześniej od ponad 1,5 roku internet od
    nich.

    Do tego za 1zł fajny telefon (ZTE Blade - polecam).

    P.

  • 23. Data: 2011-05-18 06:04:30
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-17 03:01, yabba pisze:

    daj se spokój z Erą, nie wiem jak tam jest teraz z Orange, ale mam
    niemiłe wspomnienia jeszcze z czasów Idei. Bierz Play

    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym.
    > Czy to prawda?

    Owszem, czasem są kłopoty gdzieś w sklepie czy innym budynku,
    przełączasz wtedy na Plusa na sztywno i po kłopocie. Zresztą bywa i na
    odwrót - pod Łodzią w Tuszynie ni huhu nie szło pogadać przez Gaduair
    (na Plusie) na Play OK

  • 24. Data: 2011-05-18 06:05:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-17 08:38, animka pisze:

    > A ja w Warszawie mam jeszcze inaczej. Dodzwonić się do mnie można i ja
    > mogę dzwonić bez problemów!

    jest dużo Warszaw, najwięcej w USA ;P

  • 25. Data: 2011-05-18 06:08:44
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-17 14:15, Mateusz pisze:

    > Czyli Orange dal du.y na calej lini w calym kraju. Co oni mogli popsuc,
    > ze tak dramatycznie w przeciegu 1-2 lat pogorszyla sie jakosc i zasieg
    > tej sieci w miastach?

    jak to co - to samo co w przypadku innych operatorów, czyli sprzęt nie
    wyrabia z pojemnością, poza tym może zmniejszyli moc sygnału? Do tego
    współczesne komórki to nie to co dawniej, tak sobie myślę że nastawione
    na mniejszą emisję? Zresztą niech się wypowiedzą fachowcy...

  • 26. Data: 2011-05-18 15:26:13
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Diabełson napisał:

    > jak to co - to samo co w przypadku innych operatorów, czyli sprzęt nie
    > wyrabia z pojemnością, poza tym może zmniejszyli moc sygnału?

    Coś słyszałem od kumpeli z salonu, ze w pewnym momencie Orange
    wprowadzil "szybki internet" i ludzi emasowo go kupowali. Chwile potem
    przyszedł prikaz wewnetrzny z centrali, zeby ten internet sprzedawac
    tylko "ludziom na wioskach" - i jak kod pocztowy łapie sie w aglomeracji
    miejskiej to nie sprzedawac.

    Ludzie jak ludzie, podawali adres cioci, babci na wsi i brali dalej ten
    net, bo ponoc jakas ekstra cena do warunków byla.

    Moze to to?

  • 27. Data: 2011-05-18 18:16:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    yabba pisze:
> [...]
    > firmowej. W Erze w "Nowej firmie 150" jest 400 minut za 60 zl netto, a w
    > Play-u w "Rozmowy w firmie" 350 minut za około 50 zł netto oraz
    > nielimitowana ilość minut na stacjonarne.
    > Przeczytałem regulaminy promocji itp. i na mój zdrowy rozsądek nie ma
    > tam niepokojących zapisów. Czy Grupowicze mogliby mnie wspomóc i
    > objaśnić czy w tych promocjach nie ma na prawdę żadnych haczyków? Czy
    > jedynym kosztem będą tylko abonamenty i opłata za minuty po
    > przekroczeniu minut abonamentowych?
    >
    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym.

    kaszana jakaś TERAZ z taryfami w Play. PArę miesięcy temu, bez telefonu
    oferowali coś takiego: (sory za caps - tak napisał)

    FIRMOWA 25 - 12,5ZŁ
    CZAS TRWANIA KONTRAKTU - 12 M-CY
    LICZBA MINUT DO WSZYSTKICH SIECI - 90
    LICZBA MINUT DO PLAY I STACJ. - 1000

    FIRMOWA 50 - 25ZŁ
    CZAS TRWANIA KONTRAKTU - 12 M-CY
    LICZBA MINUT DO WSZYSTKICH SIECI - 240
    LICZBA MINUT DO PLAY I STACJ. - 2000

    FIRMOWA 75 - 34,5ZŁ
    CZAS TRWANIA KONTRAKTU - 12 M-CY
    LICZBA MINUT DO WSZYSTKICH SIECI -360
    LICZBA MINUT DO PLAY I STACJ. - 2000

    ja po miesiacu nauczyłem sie dzwonić na stacjonarne, i wykorzystuje 50%
    tego co sobie wyliczyłem ze powinno starczyć...

    ToMasz

  • 28. Data: 2011-10-15 13:02:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 03:20:54 +0200, Mateusz napisał(a):
    > Powiem tak, czekam z utesknieniem konca umow z Orange i przenosze sie do
    > czegokolwiek. Centrum miasta, 4 btsy w zasiegu, i orange ma 1 kreske,
    > czesto rozlacza rozmowy, masakra. Kazda inna siec - full zasieg. Wlasnie
    > kupilem starter playa zeby sprawdzic, czy to cos nie tak z moimi
    > telefonami. Automagicznie play dal 6 kresek.

    Hm, a daleko te BTS ? Bo to chyba niezbyt normalne.

    Z drugiej strony ... miasto, powiedzmy srednia odleglosc od centrum, do BTS
    1km, w zasiegu ilosc BTS niezliczona, kresek pelno ... a tu sms przychodzi
    "numer xxx probowal sie z toba polaczyc".
    No i nie wiem - siec przeciazona, telefon kiepski, ocieplenie budynku
    dobre? Tylko ze siec to era.

    > Nie wiem, jak Play za miastem, ale Orange w KRK to porazka. Znajomy w
    > jednej firmie - scisle centrum miasta, zadne piwnice - brak zasiegu.
    > Inni znajomi, kawalek ode mnie - zeby porozmawiac trzeba wyjsc ze sklepu
    > na zewnatrz.
    > Na moje juz fefnascie zgloszen technicznych ze cos do ch.. wafla jest
    > nie tak, dostaje SMS "technis sprawdzil wszystko jest zajebiscie"

    To akurat chyba u wszystkich tak bedzie. Nie gwarantujemy zasiegu w
    budynkach i co pan nam zrobi. Bo sie nie bardzo da, nie wiadomo - blacha
    oblozony, siatka, szyby metalizowane itp.

    J.