  • 11. Data: 2011-05-17 09:29:28
    Temat: Re: Co wybrać - Era czy Play?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Andrzej Libiszewski
    z dnia: 2011-05-17 09:53:

    ale założyciel wątku planuje :]

    Paweł

  • 12. Data: 2011-05-17 09:30:20
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od mz
    z dnia: 2011-05-17 07:36:
    > Przeszedłem z Ery do Play i na jakoś połączeń nie narzekam. Zasięg jest
    > nawet tam gdzie Era go nie miała. Wszysto działa tak jak trzeba, poza
    > konsultantami w BOKu. Czasem (zazwyczaj) otrzymujesz odpowiedz
    > całkowicie nie związaną z tematem.
    dla odmiany w Erze (zazwyczaj) jej w ogóle nie otrzymujesz

    Paweł

  • 13. Data: 2011-05-17 10:18:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek1234" <z...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Czytam kolejnego posta o słabym (coraz słabszym? jaka przyczyna? demontaż
    > sieci?) zasięgu Orange.
    > I mogę to potwierdzić.
    > W Zach.-Pom. i w samym Sz-nie mam to samo.
    > U siebie w mieszkaniu w centrum miasta też.
    > Era max., Plus/Play max., Orange zaledwie jedna kreska.
    > Mało tego - Orange Free na Kartę: zasięg 3.5G max., transferu brak, albo
    > rwie połączenia.

    potwierdzam brat też strasznie narzeka na ten internet
    czasem kilka dni, musial dzwonic lub łazić do jakiegoś punktu orange

  • 14. Data: 2011-05-17 10:20:46
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > Mam zamiar przenieść dwa numery z Orange do innej sieci. Orange
    > zaproponowało mi przedłużenie - 250 minut za 60 zł netto w taryfie
    > firmowej. W Erze w "Nowej firmie 150" jest 400 minut za 60 zl netto, a w
    > Play-u w "Rozmowy w firmie" 350 minut za około 50 zł netto oraz
    > nielimitowana ilość minut na stacjonarne.
    > Przeczytałem regulaminy promocji itp. i na mój zdrowy rozsądek nie ma
    > tam niepokojących zapisów. Czy Grupowicze mogliby mnie wspomóc i
    > objaśnić czy w tych promocjach nie ma na prawdę żadnych haczyków? Czy
    > jedynym kosztem będą tylko abonamenty i opłata za minuty po

    mam w firmię kilka abo po 50zł 350min do wszystkich + 100min za
    przedłużenie umowy o kolejne 12miesięcy + bez ograniczeń na stacjonarne
    i w sieci play. SMS płatne ale jak ktoś używa więcej to pakiet 100szt za
    (chyba 3zł netto) załatwia temat.

    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym.
    > Czy to prawda?
    od 38 miesięcy po przejściu z Ery nie pamietam aby była jakieś kłopoty.
    Może pamięć mam słabą??? W sumie po prostu działa. Sporo jeżdze po
    Polsce i jakoś zauważalnie braku zasięgu nie odczuwam.

    pzdr
    GS

  • 15. Data: 2011-05-17 10:23:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Hehe, w zeszłym roku wybrałem odejście z Ery i nie planuję powrotu :)

    też do końca umowy z erą i spadam do playa

    w tandemie z orange - trzyma mnie tam zbieranie rozmow do orange
    przez co do tej sieci mam praktycznie za darmo,
    a zawsze koledze moge odsprzedac srodki, więc w sumie orange całkowicie
    gratis

    co ciekawe już dwie firmy w moim rejonie przeszły właśnie do ERY
    asta-net (kablówka/internet) ok. 100 telefonow
    intech (inkasenci energetyki) ok. 10telefonow

  • 16. Data: 2011-05-17 10:29:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale założyciel wątku planuje :]

    na te chwile od ery jak najdalej, nic ciekawego nie proponują

    w moim rejonie góruje plus wśród młodzieży
    pozostali raczej orange, sporo osob poprzechodzilo do playa

    na 249 numerow mam 36 ery

  • 17. Data: 2011-05-17 12:15:42
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w Warszawie mam troche inaczej. Niby mam dobry zasięg Orange, ale nie
    > można się do mnie dodzwonić i dostaję SMS-y, że były próby połączenia i
    > muszę oddzwaniać. Ten sam efekt zaobserwowali znajomi, którz też mają
    > Orange.

    Tez tak mam w KRK. Wkur...jace jest to. Co drugi tel tak sie dzieje.

    > Jest to drugi z powodów, dla którego przenoszę numery z Orange. Ale nie
    > chciałbym trafić z deszczu pod rynne. :)

    Czyli Orange dal du.y na calej lini w calym kraju. Co oni mogli popsuc,
    ze tak dramatycznie w przeciegu 1-2 lat pogorszyla sie jakosc i zasieg
    tej sieci w miastach?

  • 18. Data: 2011-05-17 13:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > z dnia: 2011-05-17 07:36:
    > dla odmiany w Erze (zazwyczaj) jej w ogóle nie otrzymujesz

    No nie - zglosilem ostatnio jedna reklamacje i zostalem obsluzony
    krotko, szybko i tresciwie.

    A z Orange - faktycznie, tez molestowalem BOK, i odpowiedzieli
    troche nie na temat :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-05-17 14:04:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:iqshdu$36e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > abonamentowych?
    >
    > Czytałem też, że Play niezbyt dobrze działa pod względem technicznym. Czy

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Najprawdopodobniej przeniosę się do Play-a z uwagi na darmowe stacjonarne

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2011-05-17 14:11:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale nie można się do mnie dodzwonić i dostaję SMS-y, że były
    > próby połączenia i muszę oddzwaniać. Ten sam efekt zaobserwowali

    A ja to samo mialem w Erze we wroclawiu. SMS "byl telefon", tylko
    czemu nie dzwonil.
    Ale nie wiem co tu zawinilo - 500m od BTS, kilka innych w zasiegu.

    I jeszcze pare innych przeslanek ze na Rynku siec sie Erze zapycha.
    A Orange rozlacza rozmowy :-)

    J.