  • Data: 2009-06-18 17:57:37
    Temat: Re: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Od: dmocho <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    On 18 Cze, 17:42, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Mam Suzuki GS 500. Z tyłu założona jest opona Maxxis Promaxx Street -
    > Myslę o wymianie opony na nową. Co radzicie: czy kupić takiego samego
    > Promaxxa, jaki jest z tyłu (niska
    cena:http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=2
    15367&View=Multi), czy coś
    > lepszego? Czy bezpieczniej jest mieć obie opony tej samej klasy?

    Promaxx Street w GS500 daje radę praktycznie w każdych warunkach.
    Kupiłem komplet w zeszłym roku w lipcu, przejeździłem _całą_ zimę.
    Może za spokojny jestem, ale w warunkach miejskich _zero_ uślizgów.

    A czy można bezpieczniej? Pewnie tak... tylko czy będziesz na GS'ie
    zbliżał się do granic technologicznych za które dopłacisz?

    --
    dmocho
    GS500F'94 żółtydziób