  • Data: 2009-06-18 22:32:39
    Temat: Re: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-18 17:46:36 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Doprecyzuję jeszcze pytanie.
    >
    > Czy Pirelli Sport Daemon (50% droższy od Maxxisa) godny jest rozważenia
    > jako alternatywa dla Promaxxa?

    Sport Deamon to opona diagonalna i zdecydowanie lepiej jej nie parować
    z radialną. Pomijając już że prawo tego zabrania, to jest to naprawdę
    słaby pomysł. Ja co prawda miałem na odwrót (SD na tyle, radialna na
    przodzie), ale po tym nieudanym eksperymencie zdecydowanie odradzam
    takie kombinacje - szkoda kasy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco