  • 1. Data: 2003-04-29 16:30:08
    Temat: Co tutaj nie gra?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Trasa śledzenia do ppuvas.pai.net.pl [217.97.178.138]

    [...]
    10 491 ms 484 ms 439 ms do.lodz-ar2.z.lodz-r1.tpnet.pl
    [195.205.0.178]
    11 * * * Upłynął limit czasu żądania.

    I na tym się urywa. Ni w 5 ni w 9 w piatek przedpołudniem przestały pakiety
    przychodzić do serwera. Według providera "NASK zmienił tablicę i zanim się
    to rozpowszechni to hohoho albo i dłużej" ale cos mi w tym nie gra.

    Vizvary

  • 2. Data: 2003-04-30 07:53:56
    Temat: Re: Co tutaj nie gra?
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przychodzić do serwera. Według providera "NASK zmienił tablicę i zanim się
    > to rozpowszechni to hohoho albo i dłużej" ale cos mi w tym nie gra.

    I słusznie, przecież to IP TPNET-u, co miałby mieć z tym NASK wspólnego?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)