  • 21. Data: 2009-08-25 20:49:18
    Temat: Re: Co to za żarówka?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Aug 2009 19:25:27 -0500, Pszemol wrote:

    >Zastanawiam się teraz czy żartujesz czy rzeczywiście
    >nie rozumiesz o co pytałem... Nie interesuje mnie
    >dostawca hurtowy zielonych czy niebieskich neonówek
    >u którego mogę kupić minimum 10 tysięcy sztuk...

    I mamy mamy cie uczyc gdzie sie kupuje jedna ?

    http://www.google.pl/search?q=blue+neon+lamp+site%3A
    digikey.com&btnG=Search&hl=en

    J.

  • 22. Data: 2009-08-25 21:38:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I mamy mamy cie uczyc gdzie sie kupuje jedna ?
    >
    > http://www.google.pl/search?q=blue+neon+lamp+site%3A
    digikey.com&btnG=Search&hl=en

    NIe o to chodziło... już chyba wyjasniłem niżej.

  • 23. Data: 2009-08-26 07:25:28
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    digikey.com&btnG=Search&hl=en

    > NIe o to chodziło... już chyba wyjasniłem niżej.

    :)

    Miałem w domu kilkanaście-dziesiat takich neonówek ale miały bańke walcową z
    soczewką na szczycie. W środku dwie elektrody w formie talezyka i
    pierścienia. Tez to swieciło pomarańczowo i dawało lekka poświatę niebieską.
    Ale to było hoho temu, używał tego tata jako kontrolek. Poptem wywaliłem bo
    dioda i jej wymiary...
    Nie wiem kto to robił, nie pamiętam.

    --
    Irokez