  • 51. Data: 2020-07-20 21:28:21
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    20 Jul 2020 18:32:58 GMT, pueblo

    > Jakie pasy? Picasa JUŻ poruszała się po rondzie.

    Wyznaczone dla jadących w tamtym kierunku. A to że się JUŻ poruszała nic
    nie zmienia, bo aby to zrobić cytryna złamała przepisy -- i jak przyjedzie
    policja, albo skończy się w sądzie, to pierwsze pytanie jakie padnie, skąd,
    dokąd, którym pasem się cytryna poruszała w stosunku do nagrywającego -- a
    wtedy nie ma zmiłuj, cytryna jest ugotowana.

    > No oczywiste, ale poruszała się po rondzie tak oznaczonym pasem(zew.)

    Wymusiła pierwszeństwo na pojeździe któremu miała zasrany obowiązek
    ustąpić.

    > Jak dla mnie, picasa była już na rondzie,

    Aha, czyli wjeżdżam na klasyczne kwadratowe skrzyżowanie z podporządkowanej
    i wg ciebie mam już wtedy pierwszeństwo, bo już sobie jadę drogą z
    pierwszeństwem, więc ten co we mnie wali jest w związku z tym winny?
    Ciekawe.

    > więc nie powiedziałbym, że na nie wjeżdża.

    Nie no, litości, przecież na filmie widać że chwile wcześniej wjeżdża z
    pasa lewego -- wg organizacji ruchu przed skrzyżowaniem cytryna powinna się
    znaleźć na pasie wewnętrznym gdzie akurat jadą samochody którym ma zasrany
    obowiązek ustąpić pierwszeństwa. Że jedzie jak skończona pała to dochodzi
    do kolizji.

    > I ten mały czerwony wymusił na niej pierwszeństwo.

    ROTFL

    > A nagrywający mógł co najmniej uniknąć kolizji -

    Próbował przecież, tąbił ostrzegawczo i hamował jednocześnie.

    > nawet wygląda jakby wykorzysał okazję na nowy zderzak.

    Często tak robisz? Bo to wygląda na jakąś projekcję.

    > No wszystko się zmieni jak mnie ktoś oświeci i stwierdzi,
    > że na tym rondzie tylko samochody na wew pasie są "na rondzie",
    > a pozostałe już nie.

    Jak dorośniesz to może zrozumiesz co to znaczy jak przepis mówi o tym że
    pojazd znajdujący się na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym ma pierwszeństwo
    przed wjeżdżającym na to skrzyżowanie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2020-07-20 21:30:41
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Myjk, 20 lip 2020 w news:1rtoe38dfhtxn$.dlg@myjk.org
    napisałeś/aś:

    > 20 Jul 2020 18:36:44 GMT, pueblo

    > Takiej linii która ułatwia mniej ogarniętym wjeżdżanie na
    > skrzyżowanie po właściwym torze, literalnie pozwala trafić we
    > właściwy pas. Temu z cytryny (i paru z tej grupy) ewidentnie powinni
    > betonowe bariery, w miejscu lini, ustawić. :P

    Żeś się uparł na to wjeżdzanie. Jeśli chodzi ci o to, że wjechał z lewego
    na prawy, to jest to w ogóle nieistotne w tym zdarzeniu.
    Wyobraź sobie że wjechał jednak z prawego na prawy.
    Nadal nie wiem, czy jadąc tym pasem mógł jechać dalej - czyli tak jak
    jechał?
    Dużo bardziej intuicyjne są strzałki lewo-prosto, prosto-prawo.

  • 53. Data: 2020-07-20 21:57:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f15f0e1$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Wyobraź sobie że wjechał jednak z prawego na prawy. Nadal nie
    > wiem, czy jadąc tym pasem mógł jechać dalej - czyli tak jak
    > jechał? Dużo bardziej intuicyjne są strzałki lewo-prosto,
    > prosto-prawo.

    ten wycinek gdzie się zderzyli to jak dwa pasy
    które przecina na ukos wlot z prawej

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 54. Data: 2020-07-20 21:58:37
    Temat: Co to za wymysl?
    Od: 4...@g...com

    Nie znasz się tak jak się nie znasz na przejściach dla pieszych.

  • 55. Data: 2020-07-20 22:06:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 20:33, pueblo pisze:

    > Co nie można? Jeśli mógł jechać tym pasem (zew) dalej niż następny zjazd
    > z ronda,

    A mógł?
    Malowanie poziome się kłania....

  • 56. Data: 2020-07-20 22:07:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:buhmamatsmuf$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Nie ma znaczenia czy jest linia prowadząca czy jej nie ma, bo są
    > znaki pionowe i poziane PRZED skrzyżowaniem które pokazują jak
    > można jechać z danego pasa.

    no dobra picassa miał znak jedź tylko prosto
    ale mnie by oszukał bo pierwszym razem przegapiłem linię ciągłą.

    > Akurat pojazd wjeżdżający (poprawnie) nie zmienia w tym miejscu
    > pasa ruchu tylko przecina pas ruchu wyznaczony dla innego kierunku
    > ruchu. Tak samo jak na tym skrzyżowaniu:
    > https://goo.gl/maps/m9Ucn5ddFyFiJX5Y7 m.in. jadący z Fieldorfa
    > prosto w Zamieniecką nie zmienia pasów tylko przecina pasy
    > wyznaczone dla innych kierunków. Jeśli w tym miejscu dochodzi do
    > kolizji, to znaczy że kierowca wjeżdżający nie zastosował się do
    > elementarnej zasady...

    to jest nagminne na prawym pasie. Wjazd i jazda po większym kółku.

    > ...który to problem bierze się z braku zrozumienia, iż pojazd
    > znajdujący się na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym ma PIERWSZEŃSTWO w
    > stosunku do tego który na to skrzyżowanie wjeżdża i nic go tego
    > pierwszeństwa nie pozbawia.

    taka nieżyciowa zasada. Przecież po zewnetrznym nic nie jedzie
    ani kamerowóz nie zmienia pasa ;)

  • 57. Data: 2020-07-20 22:07:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 20:46, mk4 pisze:

    > No niestety trzeba patrzec na znaki i ustawic sie na wlasciwym pasie
    > przed rondem. Czesc osob faktycznie ma z tym problem. W sumie nie
    > wiadomo dlaczego.

    Ja nie wiem dlaczego ludzie na rondach chcą zawsze jechać z prawego pasa.
    Niezależnie od kierunku jazdy.

    Żeby tak na autostradach ochoczo prawym popylali...

  • 58. Data: 2020-07-20 22:13:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:d5cc65b3-28cb-482b-8e10-6e21c301125bo@googlegr
    oups.com>
    user pisze tak:

    > Infrastruktura jest po to aby pomagac w jezdzie. To rondo jest
    > spieprzone.

    To rondo jest po prostu zaprojektowane żeby dać nauczke ;)
    Nie nadaje się on do USA.

    Mamy nawyki = mamy przegwizdane.

  • 59. Data: 2020-07-20 22:16:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rf4or0$1lbbc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user mk4 pisze tak:

    > No niestety trzeba patrzec na znaki i ustawic sie na wlasciwym pasie
    > przed rondem. Czesc osob faktycznie ma z tym problem. W sumie nie
    > wiadomo dlaczego.

    Zamiejscowi wpadają w pułapke korka przed rondem i nie moga
    zmienić juz pasa a miejscowi to nie wiem.

  • 60. Data: 2020-07-20 22:24:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1fhrdt4wls85i$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > przez ciecia co chciał być cwaniak i nie zastosował się do zasad
    > ogólnych oraz znaków pionowych i poziomych.

    obaj warci siebie

    coś to zbyt wolno się działo jak na zdarzenie nagłe
    kamerowóz nie odbił w lewo.

    Może dla nagrania? ;)